ÉRDEKESSÉGEK, CIKKEK, TANÁCSOK

A nagy építőipari marketing stratégia 6 eleme

A nagy építőipari marketing stratégia 6 eleme
2021.01.05.

Eljött az idő, hogy az építőipari marketing kreatívabbá váljon! Építőipari marketing, hogy ne csak túléld, hanem valóban építs egy jobb márkát.

A Covid-19 megváltoztatta a világot. 

Felszólította a vállalkozásokat, hogy átértékeljék működésüket. 

Az építőipar sem volt másként. 

 

Építőipari marketing 6 eleme

Sok vállalkozó számára ez azt jelentette, hogy meg kell találni, hogyan lehet stratégiai szempontból figyelembe venni a társadalmi távolságtartás és az egyéni védőeszközök használatának igényeit. 

Sok iparághoz hasonlóan az építőiparnak is megvan a maga kihívása a világjárvány idején, sok vállalat úgy látja, hogy ez az idő kreatívabbá válik az építőipari marketing terén, hogy ne csak túlélje, hanem valóban építsen egy jobb márkát.

 

Építőipari marketing kihívások

 

Az építőipari marketingnek mindig megvoltak a kihívásai. Mivel az eszköz vezérelt technológia új korszaka mindent átvesz a kommunikációtól kezdve a projektjavaslatokig, az építőipari cégek tulajdonosai kénytelenek voltak ezt átvenni a hagyományos „kézfogás” interakciók helyett.

 

Tehát mi a lépése, ha vállalkozó, fejlesztő vagy építőipari vállalkozó vagy, és az építőipari marketinget szeretné használni márkája megalapításához és növeléséhez? 

 

Íme néhány ötlet, amely segít a márka „felépítésében”, a minősített leadek számának növelésében és a megfelelő döntéshozók elé állításában.

 

Építőipari marketing ötletek, amelyek működnek

 

1. Hozz létre egy weboldalt. 

Minden vállalkozásnak szüksége van egy weboldalra! Akár kisvállalkozó, aki otthoni átalakítási szolgáltatásokat kínál, akár egy nagyvállalat, amely több milliárd Forintos lakóparkokat épít, online jelenléte szükséges. 

A potenciális ügyfelek meg akarnak keresni az interneten. Gondolj erre, mint névjegykártyádra, webhelyed bizalmat épít. Segít megalapozni legitimitását cégként. Ha a potenciális ügyfelek nem találják meg az online céget, akkor gyakran áttérnek a következő kérdésükre.

 

Építőipari marketing webhelyednek rendelkeznie kell:

 

Építőipari weboldal

About About oldal - Ez elmondja a webhely látogatóinak, hogy kik vagytok, az előzményekről és a tapasztalatokról.

Szolgáltatási oldal - tudatja az ügyfelekkel, milyen szolgáltatásokat kínálsz.

Véleményoldal - Ez fontos a bizalom kiépítéséhez.

Galéria oldal - vizuális hatás biztosítása és a munka eredményeinek bemutatása.

Blogoldal - A SEO támogatásához a folyamatos tartalom frissítésével.

Kapcsolattartó oldal - hogy a potenciális ügyfelek könnyedén elérhessenek.

 

Ahhoz, hogy jó dinamikus SEO-val rendelkezz, webhelyednek mind az Off-on, mind az On-Page SEO-ra szüksége van. Ezenkívül rendelkezned kell egy olyan sugárzási lehetőséggel, mint egy blog, hogy folyamatosan frissített SEO tartalmakat tölthess fel webhelyedre.

 

2. Szeresd a közösségi médiát

Szeresd a közösségi médiákat

Először is a közösségi média nem csak a "Facebookon való posztolgatásról" szól.  

A közösségi média marketing az építőipari marketing hatékony eszköze. Az egésznek a kulcsa, hogy jól csináld.

A házépítési, tetőfedés és átalakítási szolgáltatások piacán tevékenykedő vállalkozók és vállalatok számára a közösségi platformok, például a Facebook, a Twitter és az Instagram elengedhetetlenek ahhoz, hogy elérjék a ház és egyéb ingatlan tulajdonosokat. 

Ezek a platformok segíthetnek abban, hogy nagyszerű referáló közösséget építsenek ki a Te nevednek „továbbadására” és a szolgáltatások szóbeszédes hirdetésére az interneten keresztül. 

A közösségi média szintén nagyszerű módja annak, hogy személyes kapcsolatokat szerezz és kapcsolatokat építs ki követőiddel (ügyfeleiddel). Hadd lássa a közösség, hogy ki vagy, mint civil üzleti vezető. 

És bár a Facebook oldal megléte minden vállalkozás, a B2B-ban tevékenykedők számára is szabványpiaci és nagyobb léptékű építőipari vállalatok számára az elsődleges platformot a LinkedIn-nek kell lennie.

A LinkedIn jelenléte segít kapcsolatba lépni a döntéshozókkal, akik nagy projektekhez nyújtanak be pályázatot (bár sajnálatosan lassan növekszik ezen platformon a Magyar tagok száma). 

Segíthet abban is, hogy remek referral hálózatot építs ki a gyártókkal. A legfontosabb az, hogy megbizonyosodj arról, hogy LinkedIn profilod és oldalad figyelemfelkeltő, informatív és professzionális legyen. 

A cikkek kiküldetésével megalapozhatod vállalkozásodat, mint hozzáértő vezető az iparban.

 

3. Hozz létre hírlevelet. 

Építőipari hírlevél

A hírlevél egy csodálatos eszköz az e-mailes marketinghez. 

Havonta egyszer az ideális alap marketing menetrend. Hírlevél segítségével jelöld ki azokat a projekteket, amelyeken dolgozol, vagy amelyeket befejeztél. 

Oszd meg közösségi ismereteidet és a vállalati tagok kiemelt eseményeit. Bár igen, az e-mail részeként elősegítheti és el kell engedned az eladást vagy a kedvezményt, a hírlevél hatékonysága érdekében azonban nem minden esetben az értékesítésről kell szólnia! 

A hírlevél tökéletes eszköz a meglévő ügyfelekkel való kapcsolat kialakításához és fenntartásához.

 

4. Nagy hatás a videó. 

videó marketing építőipari vállalkozásoknak

Akár azt tervezed, hogy bemutasd vállalkozásodat a webhelyed kezdőlapján, akár a közösségi médiában alkalmazod toborzási eszközként, a videó gyorsan eljuttatja az üzenetet. 

Csak egy videó készítésével olyan marketingeszközt kaphatsz, amely megtalálható a webhelyeden, a közösségi média bejegyzéseidben és e-mailben elküldve a hírlevelében. 

Figyelembe véve az összes „marketing” nyereséget, amelyet egy videóból szerezhetsz; lehet, hogy ez az egyik legjobb befektetés, amelyet az építőipari marketingedbe megvalósíthatsz.

 

TUDTAD? A vezetők 65%-a inkább a videót használja a szöveg helyett.

 

5. Építs partnerséget

Partner keresése. építőipari marketing

Egyetlen épület sem csak egy anyagból áll. A partnerség elengedhetetlen az építőiparban. Együtt kell hogy működj megbízható szállítókkal a partnerségi lista összeállításában. A LinkedIn az egyik legjobb platform a potenciális partnerek beszerzéséhez. Készíts egy partneroldalt a webhelyeden egy kapcsolattartási űrlappal azok számára, akik csatlakozni szeretnének. 

Fedezz fel más vállalkozásokat, amelyek előnyösek lehetnek a tagsághoz való csatlakozáshoz és a webhelyen való közzétételéhez. A Tetőző vállalkozás pl; remek kiindulópont. 

 

6. Webinárium megrendezése. 

webinárium szervezése. építőipari marketing

Fontold meg az iparodnak megfelelő témájú webinárium megrendezését. Ez nagyszerű lehetőség a potenciális gyártók, ügyfelek és alkalmazottak vonzására, csak azt a közönséget kell hozzá igazítanod, amelyet vonzani szeretnél. Otthoni szolgáltató vállalkozók, a webes szeminárium megrendezése tökéletes módja annak, hogy megmutassák szakértelmüket és potenciális ügyfeleket szerezzenek.   

Használjon PPC-t minősített vezetők behozatalához. A PPC ( Pay Per Click ), más néven fizetős reklám, nagyon hatékony módszer arra, hogy a megfelelő közönség elé kerülj, és minél képzettebb leadeket szerezz. 

A legfontosabb az, hogy legyen valaki, aki képzett és hozzáértő a PPC helyes végrehajtásához. Ez az egyik marketingeszköz, amelyet a legjobban a szakértőkre bíznak. 

 

Az építőipari marketing olyan befektetés, amely megtérül, ha jól csinálják

 

Az építőipari marketing olyan szakembereket vesz fel, akik jártasak a marketing területén és jól dolgoznak az iparral. Míg gyakran sok kis építőipari vállalkozás megpróbálja házon belül tartani marketingjét, például adminisztrátort használ a munka elvégzéséhez. 

Ez a döntés gyakran valóban pénzbe kerül, kevés eredményt hozva. Ezenkívül ez fejfájást okozhat az irodai alkalmazottak számára.

A házon belüli összes erőforrással rendelkező marketingcsapat gondosan összehangolhatja és megtervezheti vállalkozásod számára az eredményeket megvalósító építési marketing stratégiát. 

Ezenkívül egy jól képzett, szakértő marketing csapat képes hatékonyan teljesíteni a marketing szolgáltatásokat, biztosítva, hogy a megfelelő hangsúlyt fektessék azokra az eszközökre, amelyek a legjobban megfelelnek a vállalkozásodnak, ahol éppen tartózkodsz.

 

A Kreatív Inas marketing ügynökség az építési marketing szakértője (is)

 

Csapatunk összehangolhatja az építési marketing stratégiáját, amely elhozza a kívánt eredményeket.

 

Építőipari marketing ügynökségi szolgáltatások a Kreatív Inas-tól.

 

Készen állsz arra, hogy többet megtudj az építési marketingünkről? 

Lépj velünk kapcsolatba, vagy hívd a (+36) 70 364 1441 telefonszámot.

 

Vállalati identitás márkaépítés és stratégiai szolgáltatások

Vissza

Kapcsolódó bejegyzések

Kreatív Inas. Az Ön szolgálatában
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.
+36/70-364-1441
info@kreativinas.hu

Marketing, szövegírás, weboldal készítés, grafikai kivitelezések, reklámanyagok készítése
Grafikai munkák, reklámanyagok
Szövegírás, marketing szövegírás, tartalommarketing
 
Kapcsolat

info@kreativinas.hu

Adószám: 56948086-1-27
Közösségi adószám: HU56948086

Székhely (Levelezési cím): 8089. Vértesacsa. Rákóczi Ferenc utca 25

CSAK LEVELEZÉS!
Kövess minket