ÉRDEKESSÉGEK, CIKKEK, TANÁCSOK

Felnőttkorban valószínűleg megtanultad az aranyszabályt. Akkor használd is!

Felnőttkorban valószínűleg megtanultad az aranyszabályt. Akkor használd is!
2020.06.26.

Egy szép nyári napon, pl; szerdán este elindulsz a szupermarketbe. Késő van, és van egy küldetésed: kell kenyér, tojás és tej.

11 stratégia a Marketing pszichológia alkalmazásához vállalkozásának növelése érdekében

 Frissítve: 2020. 06. 26

 

Képzeld el!

- Egy szép nyári napon, pl; szerdán este elindulsz a szupermarketbe. Késő van, és van egy küldetésed: kell kenyér, tojás és tej.

Miközben megközelíted az utcát, látod a szupermarket ismerős emblémáját, amely a naplemente miatt vörös fényben ragyog, az alábbi szlogenükkel: minőségi termékek, megfizethető árak.

Már parkolod is le az autót, és indulsz, elhatározva, hogy ez egy gyors vásárlás lesz.

Miközben arra készülsz, hogy elvedd a kiszemelt árucikket, ezáltal teljesítsd a küldetésed, egy jel felhívja a figyelmedet. 990 Ft-ért palackozott minőségi bor lehetne a tied. (Szeretem a finom borokat!) De csak a hűségkártya-tulajdonosok számára. (Van egy ilyen, most legalább használom!) Csak korlátozott ideig. (Ez az üzlet túl jó ahhoz, hogy kihagyjam!)

A második gondolat szerint megragadsz egy kosarat.

A kosarak halmaza mögött egy plakáton mosolygó ügyfelek fényképei vannak, köztük néhány ismert, vagy színpatikus személy, akik ebben az üzletben vásárol. (Hé, ismerem!)

Sietve dob négy kekszet, három diétás kenyeret, két kg lisztet és egy Fantát a kosárba. (Köszönöm, és dicsérem magamat hogy ezt a jelet észrevettem!)

Anélkül, hogy észrevennénk, az szupermarket zenét játszik az üzlet ismerős szlogenjén. Lélegzeted alatt elkezded dúdolni azt a dallamot, amely arról szól, hogy büszke lehetsz magadra, hiszen: „megtakarítunk neked a feszült vásárlási érzetet, és mindent megkaptam, amire szükségem volt”.

Amint elkezdesz kanyarodni az üzlet hátulján található pékség felé (hiszen okosan eregetik a finom pékárú meleg illatát (ami szintén marketing fogás (illatmarketing), hiszen egy ekkora szupermarketnek lenne rá pénze egy elszívó berendezésre, áthaladsz az egyik folyosón. Krisztián az eladó! (Olyan régóta nem volt mályvacukor ... Ez emlékeztet arra, amikor gyerek voltam, és tábor tűzben az unokatestvéreimmel sütögettük a forró ragacsos mályva cukrot.)

Amikor kissé közelebb kerülsz, észreveszed a kedvenc-kókusz rudakat és a kekszeket is. (Miért ne! Több mint finom és megérdemlem.)

Az ilyen esetek addig folytatódnak, amíg… majdnem egy óra eltelt, és a pénztárgépnél vagy, tele kosárral.

A teljes? 11.890 Ft (MIIIII?)

Végül elhúzod bankkártyádat azon a kis műanyag platformon, amelyen az „elégedettség garantált” felirat olvasható, és az ajtó felé indulsz, táskákkal mindkét kezedben.

Miközben áthaladsz az automatikus ajtón, észreveszel egy megjegyzés feliratot, amelyen a ez olvasható: „Mi törődünk a vevői tapasztalatokkal. Kérjük, ossza meg velünk, hogyan tudunk jobban kiszolgálni téged. ” (Hát, ez szép ...)

Hazafelé egy zúzó felismerésed van: nem vásároltam kenyeret, tejet és tojást.

Mi történt? Tiszta hülye vagyok....mindent elfelejtek mostanában.....

Tudtad? Komoly szakemberek és pszichológus dolgoznak azon egy nagy méretű szupermarketben, hogy mikor milyen zene menjen. Reggel picit pörgősebb és amikor az emberek a munkából érkeznek, akkor fontos az üzlet számára, hogy az adott helyszín ahol elkölthetik a vásárlók pénzüket, az a nyugalom szigete legyen. Csak nyugodtan, lassan, pakold csak a kosarad.:)

Most megkaptad a marketing pszichológiáját. (persze csupán töredékét)

Mi a marketing pszichológia?

Nevezzük elmejátékoknak, hívjuk kezdetben, manipulációnak.

Pozitívabban tekintve, határozott célzásnak, fókuszos üzenetküldésnek vagy on-point nudgingnak.

A marketingpszichológia, nagyjából meghatározva, a pszichológiai folyamatok és az azt követő viselkedés tanulmányozása, amely felhasználható annak növelésére, hogy az ügyfelek végül valamit vásároljanak, más néven egy úgynevezett gondolkodás átalakítás.

Noha ezek a stratégiák olyan fajta dolgok, amelyeket az őrült férfiak valószínűleg zárt ajtók mögött vitattak meg, ők nem mindig vannak a fogyasztói elménk élvonalában.

Mint vállalkozástulajdonosok, döntő jelentőségű ezen információk ismerete és megértése, hogy elgondolkodva, tapintatosan és ízlésesen alkalmazzanak stratégiákat az eladások növelésének végső céljaként.

Mi tehát ezek a misztikus marketing taktikák és hogyan használhatnád őket?

Ezen felül, hogyan használhatod őket úgy, hogy ne manipulálj vagy más aláaknázott taktikával vádoljanak?

Van néhány ötletem.

1. Távolítsd el üzeneted lényegét az egyszerű visszahívás érdekében

Sok figyelmet kell fordítani az interneten, és az emberek általában rosszul viselkednek a multitasking-ban (halmozott médiafogyasztás). Győződj meg arról, hogy tartalmadra érdemes figyelni, és tartalmaz egy tömör információt, amely azt akarja, hogy az ügyfelek emlékezzenek rád.

Fájdalmas, mert hallani lehet, amikor órákat tölt a gyönyörűen megfogalmazott tartalmak megalkotásával egy vállalkozás, és végül az emberek valószínűleg csak arra fognak emlékezni, amit elmondtak nekik.

Tehát tedd ezt a lényeget egyszerűvé, tiszta és megismételhetőnek.

Tipikus példák: remegések, fülbemászó szlogenek, kattintható címsorok, rendszeresen használta cég arculati, Brand színek.

Hogyan lehet ezt jobban megtenni:

Csináljunk rendet!

Priorizáld a tartalom legfontosabb üzenetét, és ügyelj arra, hogy az könnyen érthető és hangsúlyozott legyen az egész tartalomban.

Ennek formája lehet kivonási idézetek, könnyen tweetelhető mondatok vagy ismétlődő üzenetküldés a webhelyeden és marketing anyagaidon.

A Buy One, Give One a munkájuk lényegét egy könnyen felidézhető mondattá desztillálta, amelyet még rövidebbre rövidítettek, a B1G1 rövidítésre.

2. Értelmesen szervezd meg az információkat, hogy az emberek figyeljenek

Agyunk kicsi, ám hatalmas gép, amely folyamatosan feldolgozza és értelmezi a körülöttünk lévő információkat. Segít nekünk a minták megtalálásában és a kapcsolatok kialakításában, azáltal, hogy új információkat társítanak a múltbeli tapasztalatok alapján tárolt információkhoz.

Ezen túlmenően, még ha megpróbálunk is küzdeni vele, az agyunk egyszerűen nem jó ahhoz, hogy sok információra egyszerre felhívja a figyelmünket. Mint ilyen, sokkal nagyobb valószínűséggel fordítunk figyelmet és emlékszünk azokra a tartalmakra, amelyeket értelmes és emészthető darabbá szerveztünk .

Gondolj a különbségre az áruházban történő vásárlás (tiszta, nyitott terek) és a bolhapiacon történő vásárlás (rendetlen). Az áruházban pontosan tudod, merre kell keresned, amit keresel, köszönhetően a jó szervezetnek és a tábláknak, amelyek jelzik, hogy mely részeken mit találsz. Így működik egy weboldalon is, hiszen egy letisztult, egyszerűen átlátható webáruházban biztosan szívesebben vásárolnak az emberek (még ha egy picit drágább is a konkurensednél)

Melyiknél vásárolsz nagyobb valószínűséggel?

Tipikus példák: Jelek, kategóriák, alfejek.

Hogyan lehet ezt jobban megérteni:

Vess egy pillantást arra, hogyan szerveződik az információ a webhelyen vagy az áruházban. Persze, hogy van értelme számodra, de van-e értelme a fogyasztónak? Vegyél fel egy megcélzott ügyfelet a webhely tervezésbe, hogy folyamatos visszajelzést kapj arról, hogy a dolgok jól vannak elrendezve és mennyire könnyű navigálni.

Fontold meg visszajelzései alapján történő változtatás(okat). Ha szükséges, frissítsd a tartalmi szervezetet és a címkézést, hogy megbizonyosodj arról, hogy az emberek a lényegre koncentrálnak-e: az üzenetre.

Egy jól összerakott webáruház, vagy honlap tiszta, egyszerű kialakítása megkönnyíti annak megismerését, hogy hova kell kattintani, és elvégzi azt, amiért feljött oldalunkra a látogató.

3. Használj Word-társulásokat a bizalom kiépítéséhez

Tegyünk egy kísérletet. Írni fogok egy szót az alábbiakban, és tudni akarom, mi fog felbukkanni az agyadban utána. 

Kész vagy?

A szó ...Éles.

Mit gondolsz? Olló? Cápafog? Kés? Egy él?

Mint fentebb már említettem, az életünk nagyon korai elején az agyunk asszociációt készít a szavak és a velük kapcsolatos egyéb dolgok között. Nagyon sok a saját túlélésünk érdekében (autó jön szembe velem 70 km / h sebességgel = veszély = halál kockázata = menjek el az útból).

Tehát, amikor a marketing társulásokról van szó, célunk az, hogy üzletünket vagy márkánkat nagyon trükkös értékkel társítsuk, hogy megszerezzük: a bizalmat.

Tipikus példák: jóváhagyási bélyegzők, hiteles pecsétek vagy hitelesített címkék.

Hogyan lehet ezt jobban megtenni:

Elég egyszerű: a bizalomépítő nyelv segítségével ábrázolhatja termékek vagy szolgáltatások minőségét. A „tanúsított”, „garantált” és „bevált” szavak segítenek biztosítani potenciális ügyfelének, hogy nincs mit félniük tőled történő vásárláskor.

Iparágtól függően előfordulhat ay külső tanúsítvány.

A fogás? Ezt őszintén kell tennie. Ne csak dobd be ezeket a szavakat, hogy valami jól hangzik, amikor valójában nem. A hazugság nagyszerű módja annak, hogy elveszítsd ügyfeleid bizalmát.

Maradj mögötte, amit eladsz.

Az olyan címkék, mint pl; Kreatív Inas, segítenek az embereket azonnal hozzárendelni egy termékhez egy minőségi színvonalhoz vagy egy meghatározott értékrendhez.

4. Bizonyítsd be az értéket úgy, hogy a megoldásokra összpontosítasz

Nagyon sok vásárlási döntést hozunk az érzékelt érték alapján. A múltbeli tapasztalatok alapján úgy gondoljuk, hogy egy átlagos szóda körülbelül 100 Ft-ba kerül (pontosan nem tudom a jelenlegi árát), a könyv 1.500-5.000 Ft-ba, stb.

Az eladott terméktől függően előfordulhat, hogy segítséget kell nyújtania a potenciális ügyfeleknek a szolgáltatások és az értékek egyesítéséhez valamilyen kézzelfogható módon, hogy úgy érezzék, hogy méltó pénzügyi befektetést hajtanak végre.

Tipikus példák: Ez a termék X Forint pénzt takarít meg, amelyet elköltöttél volna; Ez a kurzus általában X forintba kerül, de csak Y forintot fogsz fizetni.

Hogyan lehet ezt jobban megtenni:

Ne csak a Forintra összpontosíts, hanem a személyes értékre. Vállalkozásod valamilyen módon enyhíti vagy megoldja a fogyasztó problémáját. Hangsúlyozzuk, milyen módon javíthatják életüket a vásárlásukkal, és hogy a kis pénzbeli hozzájárulásuk végül eredményt eredményez, amely ennél sokkal többet ér.

A Mastercard ezt a stratégiát szögezte fel felbecsülhetetlen értékű kampányaival, amelyekkel az a gondolat épült fel, hogy az értelmes érzelmi tapasztalatoknak nincs közvetlen értéke.

5. Használd a látványt és a színeket a vásárlási kedv beállításához

Mint a szó-asszociációk, agyunk is idővel a színekkel társul.

Még gondolkodás nélkül tudod, hogy a „piros” a rossz, a veszély színe, a stop, míg a „zöld” a jó, biztonság, menj. Ezen elsődleges társulásokon túl a pszichológusok sok időt töltöttek más hatások megvizsgálásával, például azzal, hogy a szín hogyan befolyásolja a kreativitást, sőt a vásárlás valószínűségét is.

A márka, a weboldal és az egyéb marketing anyagok színei jelentős hatással lehetnek arra, mennyire hajlandóak a potenciális ügyfelek vásárolni tőled.

Tipikus példák: az Amazon „vásárlás” gombjának színsémája, biztonsági táblák, figyelmeztető táblák.

Hogyan lehet ezt jobban megérteni:

Őszintén szólva, nincs okod rá, hogy megpróbáld újra feltalálni a kereket ... a színes kereket.

Játssz a márka színeiben létrehozott minták különböző változataival, legyen szó hírlevél elrendezéséről, webhely frissítéséről vagy akár gombokról is.

Futtass A/B kampányokat, hogy elképzelést kapj arról, hogy melyiknek nagyobb az átkattintási aránya, és kezdj el beépíteni több ilyen mintát az anyagodba (vizuális marketing képek, közösségi oldalakon megosztott képek, videók, animációk, stb.

Ne félj lemásolni azt is, amit itt végeznek a nagy kutyák. Ennek oka van, hogy ők a nagy kutyák.

marketing pszichológia

Az Amazon vásárlás gombja nem csak arra késztet, hogy kattints?

6. Tedd az ajtóba a lábadat, majd kezd el bezárni

Tudom, hogy ez úgy hangzik, mintha céltudatos boka-erőszakot engedném :). De ígérem, ennek a stratégiának a kidolgozása során egyetlen boka sem fog megsérülni.

Ha valaha is élvezted az ingyenes próbaverziót, mintát, besurranó pillantást, tesztfutást vagy más látszólag ingyenes utazást....

A marketing szakemberek itt veszteség-vágyat alkalmaznak, vagy azt az elképzelést, hogy nekünk, mint embereknek, nehezen veszíthetnek el valamit. Sokkal nehezebb feladni valamit, ami volt és tetszett, mint egy ismeretlen lehetőség elől elmenni.

Fájdalmasan érezzük a veszteséget, és el akarjuk kerülni, gyakran minden áron.

Tipikus példák: A szoftver prémium verziójának 30 napos próbaverziója. ;)

Hogyan lehet ezt jobban megérteni?

Gondolj az ingyenes próbaverzióra, betekintés egy program felületébe, tesztvezetésre vagy bármi másra, amelyet egy kapcsolat lehetőségének kínálhat. Ez az idő, amikor információt szerezhetsz a felhasználótól, megnézheted, hogyan működnek együtt a termékkel, és elképzelést kaphatsz arról, hogy miként szolgálhatod őket legjobban.

Előfordulhat, hogy e-mailben bejelentkezik, webes szemináriumokon vagy vezetett túrákon állíthatja be az élő hívást.

Az ingyenes próbaverzió befejezéséről szóló döntését felhasználhatod arra is, hogy megtartsd őket a hajtásban, azzal, hogy meghosszabbítást ajánlasz fel nekik, vagy egy másik fizetési lehetőséget, hogy segíts nekik maradni.

7. Érzelem adás...

Ha azt gondolnánk, hogy logikai, racionális egyének vagyunk, a nap végén sok döntést a szívünkkel, nem pedig a fejünkkel hozunk.

Ez azt jelenti, hogy még akkor is, ha terméked vagy szolgáltatásod sok egyértelmű és ésszerű ok miatt logikus választás, ezekre utalás nem feltétlenül a legjobb módja annak, hogy valaki vásároljon.

Hogyan lehet ezt jobban megérteni?

Finom vonal van az ügyfélkutatás és az empátia felhasználása révén az erős marketing kampányok kidolgozása és az emberek kihasználása között fekszik. Gondoskodj arról, hogy kapcsolatba kerülj a potenciális ügyfelek érzelmeivel, és ne használd ki őket.

Ismét térjen vissza a termék/szolgáltatás-hoz, amely megoldja a problémáját, vagy enyhíti valamilyen fájdalmas pontját. 

Értsd meg, mi ez az érzelem. Harag? Csalódottság? Félelem? Valódi fájdalom?

"Fecskendezd" be ezeket az érzelmeket a marketingedbe, hogy bemutasd, hogyan csökkenti vagy enyhíti ezeket az érzelmeket, és helyettesíti azokkal pozitív érzelmekkel általad kínált megoldás révén.

Milyen érzelmeket látsz ebben a pillanatképben? Meg tudná azonosítani azzal, hogy érzi magát?

nyugalom kreativinas

8. Használja a Social Proof-ot barátként

Ha már a középiskolának nevezett társadalmilag bizonytalan bootcamp-en átestél, akkor tudod, hogy a társadalmi nyomásnak, beleértve a „be” és a „ki” csoportokat is, milyen hatása lehet a viselkedésre.

Nevezzük társadalmi bizonyítéknak, nevezzük a bandwagon effektusnak, de magunkban még a leginkább magányos farkasok sem akarnak kimaradni valami szórakoztató és izgalmas eseményről.

Tipikus példák: A vállalkozók százai már felfedezték a XXXX varázslatát. Ne maradj ki a világon átsöprő új közösségi hálózatból.

Hogyan lehet ezt jobban megérteni?

Minél jobban ismered az ügyfeleidet, annál jobb ez a stratégia.

Az emberek nem akarnak tagja lenni egyetlen csoportnak; a csoport tagjai akarnak lenni. Azt akarják tudni, hogy egy ilyen exkluzív klubba való tagságuk olyan előnyt kínál számukra, amelyhez egyébként nem juthattak volna hozzá.

Ha hangsúlyozod a csatlakozást vagy valamilyen közösség részévé válását, akkor ügyelj arra, hogy az adott közösség kifejezetten megfeleljen annak, akinek beszélsz. Használj esettanulmányokat és beszámolókat, hogy a kerítésen tartózkodók láthassák őket, akik hasonlítanak rájuk, hasonló célokkal és érdekekkel.

9. Hozz létre egy sürgősségi /ritkasági érzetet

Mint a hetedik számban említettük, mi emberek elég átkozottul érzelmesek vagyunk. Nyomás alatt hajlamosak vagyunk gyors döntéseket hozni annak érdekében, hogy ne hagyjunk ki egy remek lehetőséget.

A marketing úgy hozhatja létre ezeket a forgatókönyveket, hogy értékesítési lehetőségeket kínál, vagy más, korlátozott időtartamú ajánlatokat kínál, amelyeknek csak egy kis ablaka van, és amelyeket ki lehet használni.

Az ügyfeleknek ezután meg kell szüntetniük a gondolkodási idejüket, ami növeli annak esélyét, hogy rákattintanak a „vásárlás” -ra, és hamarosan meg is teszik.

Tipikus példák: korlátozott időre szóló ajánlat, rövid távú lehetőség, csak 3 hely maradt!

Hogyan lehet ezt jobban megérteni?

Felismerni, hogy ügyfeleid okosak, és valószínűleg be szippantják ezt a stratégiát, mivel ezt gyakran használják az üzleti életben és a marketingben.

Mely termékeken / szolgáltatásokon vagy hajlandó engedni, majd ebbe a különleges kategóriába sorold, és ne használd túl sokat ezt a stratégiát. Ha a szokásos ügyfelek elkezdik észrevenni, hogy sokat csinálod, akkor végül csak elkezdenek várni.

Pl; rendszeres akciók...ezzel az a baj, hogy ha hetente akciót hirdetsz, feltételezhető, hogy majd megvárják hogy újra legyen akció..

Ez az utolsó rész kulcsfontosságú: ragaszkodj a szavadhoz. Miután az ablakot bezárták, becsukta. Időszak.

10. Adj okot az embereknek, hogy szeressenek

Felnőttkorban valószínűleg megtanultad az "aranyszabályt" - alapvetően bánj másokkal jól. Elég egyszerű ugye?

Kiderült, hogy ez nem csak az élet tisztességes szabálya, hanem az üzleti életben is tökéletesen működik.

Gondolj bele: amikor az emberek először találkoznak sok vállalkozással, kezdetben nincs oka kedvelni vagy nem kedvelni őket. Csak ott vannak.

A nagy vállalkozások tudják, hogy az ügyfelek számára értékteremtés anélkül, hogy bármit megváltanának, nagyszerű módja annak, hogy javítsák a potenciális ügyfelek esélyét arra, hogy egy versenytárs felett választják meg őket.

A legtöbb ember szeretne valami jót tenni valaki számára, aki valami jót tesz neki. A láb-a-az-ajtónál stratégiához hasonlóan, ha kedves vagyunk a get-go potenciális ügyfelekkel szemben, akkor a kapcsolat kialakulása nem csupán tranzakció, hanem kapcsolatépítés is egyben.

Példa: ingyenes könyveket, ingyenes e-mail tanfolyamokat, ingyenes fejezetet, ingyenes diát tartalmazó csomag, ingyenes próbaverzió, ingyenes teszt termék.

Hogyan lehet ezt jobban megtenni:

Fogadd el a rengeteg gondolkodásmódot a szűkös gondolkodásmód felett.

Sokan azt gondolják, hogy ha túl sok cuccot adsz ingyen, az emberek azt gondolják, hogy nem értékes, és soha nem fog választani téged.

Kiderült, hogy az ötlet téves. Azáltal, hogy nagyon nagylelkű vagy, amit ingyen adhatsz az ügyfeleknek, pozitív benyomást kelt a vállalkozásodról, mivel az ügyfelek iránt érdeklődsz, és nem csak pénzt akarsz keresni rajta.

Az adás nem csak jó dolog, az a valódi bizalom és elismerés felépítésének remek módja is, amelynek gyakran a vége az eladás.

11. Ne becsüld le a benyomás erejét

Ha egyszer már látott valamit, akkor mindenhol láthatja. A tartós benyomás nagysága segíthet a vállalkozásoknak továbbra is a potenciális ügyfelek befolyásolásában, egyszerű expozíció révén.

Baader-Meinhof jelenségnek hívták ezt az eseményt, amikor megismerünk valami újat, például egy szót vagy egy személyt, és utána csak úgy tűnik, hogy ez a dolog mindenhol megtalálható. Tetszik egy autó? Keresed a szemeddel az utakon, de nem látod. Megveszed, majd mindenhol egyre többet látod. 

A vállalkozások ezt előnyeikre használhatják, ha első benyomás lehetőségét használják, hogy megismertessék magukat, ezáltal növelve a bizalmat a lehetséges fogyasztók felé.

Tipikus példák: matricák, hashtag-kampányok, vendégüzenetek, rendszeresen megjelenő színekben megegyező vizuális marketing képek, videók..

Hogyan lehet ezt jobban megérteni?

Határozd meg a képet. Győződj meg arról, hogy a webhelyed hasonló színekben, stílusban, hangulatban hasonló érzelmeket vált ki megjelenésben.

Használd nemcsak a közösségi médiát, hanem a sajtóközleményt, a podcastokon vagy a blogokban való megjelenéseket, engedélyezd a hozzászólásokat, a beszédeseményeket is, hogy növeld az expozíciót. Persze nem csak a Facebook és az Instagram létezik!

Lehet, hogy egy potenciális vásárló nem fogja megvásárolni a termékedet, amikor először találkozik vele, de minél inkább megtalálható és látható vagy organikusan, annál jobban növekszik a lehetőséged.

A marketing pszichológia igazolása nélkül

A fenti 11 stratégia minden bizonnyal nem kimerítően sorolja fel az összes lehetséges módszert, amellyel a marketing pszichológiát felhasználhatod vállalkozásod növelésére, ám ezek kezdetnek jó ötletek.

Gondoljunk az élelmiszerboltok példájára a kezdetektől - a legtöbb fogyasztó számára közös fogyasztói élmény. Megértetted az összes alkalmazott módszert?

  1. Vésd be az üzeneted - minőségi kényelem, megfizethető árak.
  2. Szervezz, minimalizálj - jelzéseket és a termék helyét (pl; kenyér hátul!), Hogy vezesse az ügyfeleket a boltban.
  3. Használj bizalomépítő szószervezeteket - garantáljuk az elégedettséget.
  4. Bizonyítsd be az értéket megoldásokkal - Mi takarít meg Önnek, ha.....
  5. Használd hatékonyan a színeket - a piros szín éhessé teszi az embereket.
  6. Lépj be az ajtóba - az ingyenes hűségkártyák azonnali kedvezményeket adnak és ösztönzik a gyakori vásárlást.
  7. Légy érzelmi – nosztalgia.
  8. Használj társadalmi bizonyítékot - ismerősök falát.
  9. Készíts sürgősséget és szűkösséget - korlátozott időre szóló ajánlat!
  10. Adj okot az embereknek, hogy kedveljenek - empatikus megjegyzések.
  11. Készíts jó benyomást - ismerős emblémát, amely már távolról is észrevehető és megjegyezhető.

Ha ezek a stratégiák olyan könnyen működnek egy szupermarketben, akkor valószínű, hogy Te vállalkozásodban is sikeresek lesznek.

A kulcs az, hogy ne csak ezeket a stratégiákat használd, hanem okosan is végezd oly módon, hogy bizalomra tegyél szert és a legjobban képviselje a Te által létrehozott kiváló minőségű termékeidet, szolgáltatásaidat.

A marketing pszichológiának nem kell értelmi játékokat tartalmaznia. Hitelesen és becsületesen felhasználva fantasztikus módszer lehet kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakítására mind a jelenlegi ügyfelekkel, mind pedig azokkal, akikkel még nem találkoztál.

Remélem cikkem hasznos lesz számodra.

Amennyiben segítségre lenne szükséged vállalkozásod fellendítésében, keress bátran ide kattintva>>>>

Vissza
Kreatív Inas. Az Ön szolgálatában
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.
+36/70-364-1441
info@kreativinas.hu

Grafikai kivitelezések, reklámanyagok készítése
Grafikai munkák, reklámanyagok
Szövegírás, marketing szövegírás, tartalommarketing
 
Kapcsolat

Székhely (Levelezési cím): 1112. Budapest. Menyecske utca 25

Kövess minket