ÉRDEKESSÉGEK, CIKKEK, TANÁCSOK

Hogyan hatnak a legújabb Facebook -algoritmus -változások a marketingszakemberekre. 8 értékes tipp

Hogyan hatnak a legújabb Facebook -algoritmus -változások a marketingszakemberekre. 8 értékes tipp
2021.08.08.

És bár nem tudjuk pontosan, hogyan jósolja ezt a Facebook, íme néhány megerősített tényező: mennyi ideig követi a felhasználók egy oldalt vagy csoportot, milyen gyakran lépnek kapcsolatba a tartalommal, és milyen aktívan teszik közzé a tartalmat.

Megvitatjuk a frissített Facebook hírcsatornát és azt, hogy hogyan tudod hozzáigazítani a tartalmadat ehhez. 

 

 

Ha nem vagy Mark Zuckerberg, a Facebook algoritmusváltásai néha rejtélynek tűnhetnek.

 

 

Valójában kevés dolog okozott nagyobb fejfájást és hidegrázást az SMM marketingszakembereinek, mint az „algoritmus változása”. 

És az elmúlt években sok változás történt.

Emlékezz arra, hogy a Facebook jelentős változtatásokat hajtott végre az algoritmuson 2018 -ban. 

A legfontosabb a bejegyzések elsőbbsége és a hírfolyamban való megszervezése volt. 

 

2018 januárjában Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a felhasználóknak "több hírt kell látniuk barátaiktól, családjuktól és csoportjaiktól", és kevesebbet "vállalatoktól és médiától".

Az elfogult és pontatlan hírek elleni folyamatos harc olyan algoritmusfrissítésekhez vezetett, amelyek a szenzációs, provokatív vagy a Facebook tartalmi irányelveit majdnem sértő „határvonalas tartalmakat” visszaminősítik.

Ezen algoritmusfrissítések közül sok észrevehető csökkenést eredményezett az organikus elérésben és elkötelezettségben, ami érthető módon némi felfordulást okozott a marketingközösségben.

 

Tehát milyen változásokhoz kell alkalmazkodnia a marketingszakembereknek ebben az évben, és hogyan működik pontosan az algoritmus? 

 

Bakó Krisztián online marketing szakértővel némi kutatást végeztünk. 

 

Itt található az algoritmusváltozások áttekintése és 8 kulcsfontosságú tipp az aktuális hírcsatornával való együttműködéshez, hogy az organikus elérés ne csökkenjen.

 

Csökkentsd a bio elérhetőségét

 

Forrás: GIPHY

Valljuk be: a Facebook organikus elérése minden eddiginél alacsonyabb.

Az algoritmusváltozások megmagyarázhatják a visszaesések némelyikét, de a legtöbb oka egyszerűen a platformon tapasztalható fokozott verseny. 

Még 2014-ben a vállalati oldalak organikus elérése már 6% -ra csökkent (és csak 2% volt azoknál a márkáknál, amelyek több mint 500 000 előfizetővel rendelkeznek).

2017 januárjától júniusig a Facebook márkás tartalmú interakciók átlagos száma több mint 20% -kal csökkent. 

Egy másik, 2019-es tanulmány szerint az organikus elérés csak az oldal összes lájkolásának körülbelül 6,4% -át teszi ki .

Míg 2019 -ben az organikus elérés tovább csökkent, a Facebook hirdetési árak megugrottak, és a Facebook fizetett elérése továbbra is életképes, magas megtérülési lehetőség maradt az SMM -marketingszakemberek számára.

A közösségi média marketing általános tendenciája, hogy felgyorsul az átállás az organikusról a fizetett kampányokra.

 

 

Mi történt a hírfolyammal?

 

Amint azt korábban említettük, jelentős változások történtek a hírcsatorna -algoritmusban 2018 -ban, amikor a Facebook úgy döntött, hogy növeli a barátok és családtagok bejegyzéseinek megjelenítéseinek számát, valamint a "bejegyzéseket, amelyek vitát és értelmes interakciót generálnak az emberek között".

 

Tudjuk, mire gondolsz. 

Mit tekintünk „értelmes interakciónak”? 

bakokrisztian kreativinas interakcio

Míg a Facebook nem osztott meg nyilvánosan elérhető mutatókat, amelyeket a marketingesek mérhetnek, a vállalat marketingpartnerei néhány példát mutattak be a frissített GYIK részben.

Az alábbiakban felsoroljuk azokat az interakciókat, amelyeket a frissített hírcsatorna-algoritmus értelmesnek jelölne:

 

  • Többen válaszolnak egymás megjegyzésére egy megnézett videón vagy egy cikken, amelyet hírcsatornájukban olvastak.
  • Az oldal rendszergazdája válaszol egy személy megjegyzésére az adott oldalon közzétett bejegyzés kapcsán.
  • Az emberek megjegyzéseket tesznek, vagy interakcióba lépnek az oldalon található élő videóval.
  • Az emberek válaszolnak a Messengeren keresztül küldött oldalüzenetekre.
  • Az emberek bármilyen interakciója egy felhasználó által megosztott bejegyzéssel.

 

Kezdetben ez a frissítés valójában a vitás témákról szóló bejegyzések számának növekedéséhez vezetett. 

Ez segített a figyelem felkeltésében és a hírfolyam előtérbe helyezésében. Egy későbbi frissítésben ezt a problémát úgy oldották meg, hogy javították a mesterséges intelligencia azon képességét, hogy eltávolítsák a Facebook irányelveit sértő tartalmat, és csökkentsék a szenzációs, félrevezető vagy ellentmondásos tartalmak megjelenítését.

Tehát, hogy hozzászólásaid ne veszítsék el az elkötelezettségüket, tedd érdekessé, de a megengedett határokon belül.

 

A dolgok azonban nem olyan rosszak, mint amilyennek látszanak. 

 

Ha maximalizálni tudod a tartalmaddal való „értelmes interakciók” számát, akkor valószínűleg továbbra is látni fogsz néhány eredményt az organikus elérésben.

Vessünk egy pillantást a régi és a legújabb Facebook-algoritmus-frissítésekre, valamint a Newsfeed működésére, amely 2021-ben minden nap 2,8 milliárd plusz felhasználó tartalmát mutatja. 

 

 

A Facebook -algoritmus változásainak idővonala

 

2019: videó rangsor

bakokrisztian kreativinas facebook video

Annak érdekében, hogy relevánsabb tartalmat jeleníts meg az embereknek, egy sor algoritmusfrissítés megváltoztatta a videók rangsorát a hírfolyamban, a Facebook -nézésben és a kiemelt videókban. 

A rangsort befolyásoló kulcsfontosságú tényezők a hűség és a keresési szándék, ami azt jelenti, hogy azok a videók, amelyekre az emberek keresnek és visszatérnek, nagyobb prioritást élveznek. 

 

Közvélemény-kutatások bemutatása 

2019 egyik legnagyobb frissítése a közvélemény-kutatások bevezetése volt a hírcsatornában, amely lehetővé tette a felhasználók számára, hogy jelezzék, melyik tartalmat szeretnék még többet látni. 

A közvélemény-kutatások megmutatták, hogy a felhasználók mennyire érdeklődnek bizonyos tartalmak megtekintése iránt, vagy örömmel látják a csoportok bejegyzéseit. 

Az algoritmus ezen információk alapján megjósolta, hogy milyen típusú tartalom és oldalak érdeklik a felhasználót. 

És bár nem tudjuk pontosan, hogyan jósolja ezt a Facebook, íme néhány megerősített tényező: mennyi ideig követi a felhasználók egy oldalt vagy csoportot, milyen gyakran lépnek kapcsolatba a tartalommal, és milyen aktívan teszik közzé a tartalmat.

 

Új megjegyzés megjelenítése

A személyre szabott tapasztalatokat a megjegyzések részben is bemutattuk 2019 júniusában. Ez a frissítés megváltoztatta a megjegyzések megjelenítési módját a nyilvános oldalakon és a nagy követéssel rendelkező oldalakon. 

Mostantól először azok a megjegyzések jelentek meg, amelyek sok reakciót vagy reakciót tartalmaztak az eredeti bejegyzésből. 

Ezenkívül a Facebook közvélemény-kutatásokat és jeleket, például trükköket használt a reakciók kiváltására és annak meghatározására, hogy melyik megjegyzéseket kell először megjeleníteni.

 

A spam és a kétértelmű tartalom felismerése

Ugyanebben a hónapban a Facebook közzétett egy újabb algoritmusfrissítést, amely javítja képességét arra, hogy felismerje és leminősítse a túlzott és félrevezető egészségre vonatkozó állításokkal rendelkező bejegyzéseket, valamint azokat a bejegyzéseket, amelyek "csodaszerként" hirdetett termékeket értékesítenek. 

 

 

2020: személyre szabott hirdetések

 

Tisztázzuk:

Mindannyiunkat kísértenek a közösségi média hirdetései az Amazon kosarában lévő tartalmak alapján!

 

2020 a személyre szabott reklámról szólt.

A Facebook érdekes, személyre szabott tartalmat akart kínálni a felhasználóknak. 

Tehát a tetszett bejegyzésektől és a követett oldalaktól függően a Facebook az információkat felhasználta a hírcsatorna személyre szabásához, beleértve a látott hirdetéseket is.

A releváns tartalom kiszolgálása érdekében a Facebook lehetőséget adott a vállalatoknak arra, hogy információkat osszanak meg a felhasználók webhelyeiken és alkalmazásaikban végrehajtott műveleteiről. 

Annak érdekében, hogy világosan megértsük az alkalmazások működését, és a felhasználók számára lehetővé tegyék a látottak feletti ellenőrzést, a Facebook az elmúlt években számos olyan eszközt adott ki, amelyek megmutatják az embereknek, hogyan használják fel információikat, és hogyan kell intelligensen kezelni azokat.

Például a „Miért látom ezt a hirdetést” tippek segítségével láthatja az okokat, amiért egy adott hirdetést lát, és jelezheti, milyen műveleteket tehet a hirdetés személyre szabásához.

A "Műveletek kezelése" és az "Adatvédelem ellenőrzése" további eszközök megkönnyítik a Facebook testreszabását, attól függően, hogy mi felel meg Önnek.

Hát srácok. Valami ilyesmi történt az algoritmussal 2020 -ban. 

Akár tetszik, akár nem, a személyre szabás továbbra is jelentős szerepet játszik abban, hogy mit lát és hogyan lép kapcsolatba a Facebookkal.

 

Lássuk tehát, hogy a személyre szabás továbbra is fontos szerepet játszik 2021 -ben és azon túl is.

 

 

2021: Szia gépi tanulás

bakokrisztian kreativinas facebook gepi tanulas

 

Nem könnyű naponta 2,8 milliárd ember érdekeit kielégíteni anélkül, hogy hírcsatornájukat olyan tartalommal árasztanák el, amelyet nem találnak relevánsnak vagy érdekesnek.

Tehát hogyan oldja meg a Facebook ezt a hatalmas kihívást nap mint nap?

A gépi tanulás (ML) csatlakoztatva van. 

A Facebook egy teljes részletet tett közzé arról, hogy a gépi tanulás miként segíti hírcsatorna rangsorolási algoritmusát. 

 

Itt egy rövidített változat:

 

  1. A Facebook leltárt készít a felhasználó hálózatán elérhető összes lehetséges bejegyzésről, hogy megjósolja, hogy az emberek milyen típusú tartalmat szeretnének látni hírcsatornájukban.
  2. Ezután a felhasználó által adott jelek (kedvelések, újraküldések, megjegyzések, címkék stb.) Alapján a rendszer mindegyik bejegyzést számszerűsíti, hogy megjósolja, mennyire értékesek a bejegyzések a felhasználó számára.
  3. Azok a bejegyzések, amelyek a felhasználót legkevésbé érdeklik, a múltbeli viselkedésük alapján elvetésre kerülnek. Ezek olyan bejegyzések, amelyeket a felhasználó nem szeretne, vagy ritkábban szeretne látni, mert félretájékoztatást vagy kattintási csalást tartalmaznak.
  4. Miután szűkítette a jogosult bejegyzések mintáját egy végső minősítéssel, a rendszer azokat sorolja fel, amelyekkel a felhasználó gyakrabban léphetne kapcsolatba, mint mások.
  5. Végül pedig ez a tökéletes pillanat a legrelevánsabb, a lehető legkülönfélébb és több forrásból származó tartalom bemutatására.

Most ismételje meg ezt a folyamatot a maradék 2,8 milliárd embernél, és itt a válasz arra, hogyan szabja személyre a Facebook a hírfolyamodat.

 

 

Mit jelentenek ezek a változások a marketingszakemberek számára?

 

Igaz, hogy bizonyos mértékig az emberek több tartalmat látnak a barátaiktól és a családjuktól, kevesebbet pedig a vállalkozásoktól és a nyilvános oldalaktól. De itt van a jó hír: látni fogják az általuk érdekelt oldalak és csoportok tartalmát is.

A továbbiakban a marketingszakembereknek fel kell hagyniuk az esetleg korábban bevált rosszul megfogalmazott taktikával (clickbait címsorok, csábító hozzászólások stb.),

És az egyedi, értékes tartalom létrehozására kell összpontosítaniuk, amely rezonál a célközönséggel.

Összefoglalva: a márkák, a kiadók és a médiavállalatok mind ugyanabban a hajóban vannak. Az organikus oldalak elérése továbbra is csökkenni fog, de vannak módok a márka erős jelenlétének kiépítésére a Facebookon.

Íme hét tipp a vállalkozások számára a Facebook algoritmus-változtatások kezeléséhez:

 

 

1. Vigyél be erős érzelmeket

bakokrisztian kreativinas erzelem

 

Gondolj olyan tartalomra, amely valóban érdekli közönségedet. Szórakoztat, inspirál vagy meglep? 

A kölcsönhatásoknak és a megjegyzéseknek tulajdonított összes további jelentőséggel bírva valóban arra kell ösztönöznie követőidet, hogy nyilvánítsák ki véleményüket és érzéseiket.

Amint arról a Facebook beszámol a marketingpartnerek GYIK -ben, több ember válaszolva egymás megjegyzéseire egy cikkre vagy videóra, az "értelmes elkötelezettség" kiváló példája. 

Ha olyan tartalmakat teszel közzé, amelyek miatt az emberek bekapcsolódhatnak egy vitába, vagy vitatkozhatnak a megjegyzésekben, akkor nemcsak kiváló elkötelezettségi statisztikái lesznek, hanem elsőbbséget élveznek a frissített hírcsatornában is.

 

Azonban milyen érzelmekre kell összpontosítanod, hogy az előfizetőket érdemi vitákra ösztönözd? 

 

Egy a tanulmány, amelyet a Harvard Business Review -ben publikáltak, megállapította, hogy hat érzelem rendkívül gyakori a közösségi média vírusos tartalmában:

 

  • Élvezet
  • Ámulat
  • Csodálkozás
  • Kíváncsiság
  • Érdeklődés
  • Bizonytalanság

 

Ha a rendszeres bejegyzéseidet e hat érzelem közül csak az egyik stimulálására összpontosítod, akkor valószínűleg megnő a megosztás és a megjegyzés. 

Előfordulhat, hogy márkád továbbra is elsőbbséget élvez az új Facebook hírcsatornában, ha olyan tartalmat osztasz meg, amely lenyűgözi a közönséget, és arra készteti őket, hogy beszéljenek a bejegyzésről.

 

 

2. Ne használj trükköket a részvételhez

bakokrisztian kreativinas facebook trukk

 

A Facebook algoritmusának változásával kísértésbe eshet, hogy mindent megtegyen az elkötelezettség növelése és az oldal tartalma prioritásként tartása érdekében. Ha azonban túl messzire mész, akkor bajba kerülsz.

Amint korábban említettük, a Facebook algoritmusa képes harcolni az elköteleződési trükkök ellen. 

Röviden, ez a hírcsatornában lévő bejegyzések besorolásának csökkenése, amelyekről úgy tartják, hogy manipulálják a felhasználókat, hogy interakcióba lépjenek velük.

 

Hogyan határozza meg a Facebook, hogy van -e egy bejegyzésben elköteleződési trükk? 

 

A cég magyarázó bejegyzésében a bejegyzést "spam Facebook -bejegyzéseknek minősítette, amelyek arra ösztönzik a [felhasználókat], hogy interakcióba lépjenek a lájkokkal, újraküldésekkel, megjegyzésekkel és egyéb műveletekkel." 

Példát adott egy olyan oldalra, amely az előfizetőket "LIKE, ha Kos vagy!", "Jelölj egy barátot, aki ..." vagy "Tetszik X-nek, szív X-et stb."

 

További magyarázatként íme ötféle elkötelezettségi trükk, amelyekre a Facebook besorolja a bejegyzéseit:

  • A "szavazási trükk" arra kéri az előfizetőket, hogy "szavazzanak" a több lehetőség közül az egyikre úgy, hogy reagálnak egy bejegyzésre, vagy sajátos módon kommentálják azt.
  • A "reakciótrükk" arra ösztönzi a felhasználókat, hogy adott reakciót adjanak a bejegyzésre.
  • Egy „trükk a megosztás kiváltására” rejtett értéket kínál azoknak a felhasználóknak, akik megosztanak egy bejegyzést.
  • A Címke trükk arra ösztönzi a felhasználókat, hogy címkézzék barátaikat a bejegyzésben meghatározott jellemzőkkel.
  • A "megjegyzés trükk" arra kényszeríti a felhasználókat, hogy egy adott szóval vagy kifejezéssel válaszoljanak a megjegyzésekben.

Alapvetően nem lehet túljutni a rendszeren úgy, hogy könyörögsz a követőidnek, hogy osszanak meg egy bejegyzést, megcímkézzék a barátaikat és lájkolják a lájkokat. 

Az organikus elérhetőség fenntartásának egyetlen módja az, hogy valóban érdekes, provokatív tartalmat hozz létre vagy ossz meg.

Bár el kell kerülni az elköteleződéssel kapcsolatos trükköket, kapcsolatba kell lépni a közönséggel, és időben válaszolni kell a bejegyzésével kapcsolatos minden megjegyzésre. 

Ez jelzi a Facebooknak, hogy részt vesz a közönségével való érdemi kapcsolatok kialakításában, és ezáltal javítja az oldal teljesítményét.

 

 

3. Tegyél közzé idézeteket a címekben

 

Az idézetek közzététele amellett, hogy véleményeket és érzelmeket tartalmaz a bejegyzéseidben (és főleg a címsorokban), szinte garantáltan növeli az elkötelezettséget és az értelmes elkötelezettséget a tartalmad iránt.

Ez minden idézetre vonatkozik. Ezek lehetnek híres idézetek történelmi személyiségektől, vagy egyszerűen idézetek egy interjúból vagy cikkből, amelyet megosztasz. 

Csak az számít, hogy az idézet intrikákat vált ki és okot ad előfizetőinek vitára.

Próbáld ki ezt osztott tesztként, amikor legközelebb posztolsz a Facebook-on. Használj egy normál címsort, egy másiknál pedig fülbemászó idézettel a tartalomból. 

Hasonlítsd össze mindkét hirdetés elköteleződési mutatóit. Úgy gondolom, hogy az eredmények magukért fognak beszélni.

Az értelmes interakciók ösztönzésének egyik leghatékonyabb kombinációja a videó közzététele, és a belőle származó legfontosabb idézet hozzáadása a címhez vagy a leíráshoz. 

Így idézettel táplálod közönségednek kíváncsiságát, majd érdekes video tartalommal hívod fel a figyelmüket.

A videó lehet a legjobb megoldás az organikus elérés fenntartására.

 

 

4. Először tegyél közzé videót

 

bakokrisztian kreativinas facebook video1

A videó a közösségi média királya. 

A Facebook hírcsatorna -algoritmusai szintén a videókat részesítik előnyben, ami lényegében ingyenes hozzáférést biztosít video tartalmaidhoz az előfizetők hírcsatornáihoz. 

Ezt a hatást pedig felerősíti az a tény, hogy a videók nagyon sok helyet foglalnak el a képernyőn.

Ami a viselkedést illeti, ha az emberek látnak mozgást, hajlamosak abbahagyni a görgetést, hogy lássák, mi mozog. Ezt fontold meg. Még néhány másodperces GIF-ek vagy videók is felkelthetik a figyelmet.

Ha a vállalatnak nincs ideje vagy erőforrása kiváló minőségű videó hirdetési kampányok létrehozására, akkor az egyszerű animált tartalom használata segíthet megőrizni posztjainak rangsorát.

Ennek ellenére az élő videók jelentik a legjobb módot a figyelem felkeltésére, különösen az általunk tapasztalt járvány idején. 

Lehetővé teszik az emberek számára, hogy kapcsolatba lépjenek egymással, valamint kedvenc márkáikkal.

 

5. Maradjon nyugodt és reklámozz

 

Sok marketinges elfelejt egy egyszerű szabályt: önmagában nem lehet organikus hatókörű vállalkozást építeni. Ezt szem előtt tartva, nincs ok arra, hogy elveszítse a hidegvérét, még akkor is, ha a Facebook legújabb algoritmusváltozása az oldal organikus elérésének csökkenését eredményezi.

 

 

6. Szinte mindig pozitív megtérülést fog látni a Facebook-hirdetésekből. 

 

 

A Facebook hirdetések magasabb megtérülésűek és alacsonyabb árúak, mint a tévében, a Snapchatben, a YouTube -on és számos más szolgáltatásban.

Még a kisvállalkozások számára is pozitív ROI -t láthat egy intelligens Facebook hirdetési kampányból.

Ezenkívül fontos tény, hogy a Facebook hirdetések méretezhetők. A szerves elérés pedig nem. Ezért lehet, hogy pontosan át kell gondolnod, hogy mire használod az organikus elérést.

Az organikus hozzászólásoknak nem célja, hogy elérjék a potenciális ügyfelek hatalmas tömegeit, vagy mindenhol elterjesszék a márka üzenetét. 

Inkább arra tervezték őket, hogy mélyebb kapcsolatokat alakítsanak ki azokkal az emberekkel, akik már ismerik és szeretik a cégedet, és közvetlen kommunikációs csatornát biztosítanak közötted.

Pragmatikusabb szinten intelligens taktikák a tartalom tesztelésére, mielőtt pénzt költenek rá.

Eközben a fizetett Facebook hirdetések nagy számban pontosan megcélozhatják az ideális potenciális ügyfeleket. Szinte korlátlanul skálázhat, amíg pozitív megtérülést ér el és exponenciálisan szélesebb közönséget ér el a hírcsatorna rangsorolási rendszerének beavatkozása nélkül.

Ha 2021-ben jelentős megjelenést szeretne elérni a Facebookon, úgy tűnik, hogy a fizetős kiadványok a legjobbak.

 

 

6. Hozzon létre hiteles tartalmat a történetekben

 

Az olyan tartalmak, mint a történetek, gyorsan eltűnnek a közösségi médiában: Instagram, Facebook, WhatsApp, LinkedIn és még a Twitter is. 

A felhasználók 86,6% -a most közzéteszi Instagram -történeteit, 70% -a pedig naponta. Ez a fajta tartalom nem vezet sehová, miért ne használná ki a legtöbbet a vállalat számára?

 

A történetek lehetővé teszik hiteles és vonzó tartalom létrehozását. 

Mindössze egy aktuális ötletre van szükség, hogy felhívd a hallgatóság figyelmét. A jó hír az, hogy történeteket készíthet útközben, anélkül, hogy jelentős beruházást eszközölne a videó gyártásában.

Az eltűnő tartalom nem része a Facebook hírcsatornájának, de javítja az oldal eredményeit, és nagyszerű reklámot biztosít a vállalat számára. 

 

 

7. Használd csapatod nagyhatalmait a közösségi médiában

 

A Facebook megpróbálja aktiválni az emberi kommunikációt és a közösségi média kapcsolatokat. 

Végül is ezért jöttünk a Facebookra, igaz? A hírcsatornában a közösségi hálózat előnyben részesíti a barátaid bejegyzéseit, nem pedig a vállalatokat. Akkor miért ne aktiválhatnád alkalmazottjaid nagyhatalmait a Facebookon?

A céget megemlítő bejegyzések átlagosan 561% -kal nagyobb elérést érnek el, ha az alkalmazottak megosztják őket, nem pedig a márkaoldal. Csapatod a bejegyzés kommentálásával segíthet a Facebookon is.

 

 

8. Megcsináltuk!

 

Végül is az algoritmus megváltoztatása hosszú távú befektetés. 

A Facebook felhasználói egy továbbfejlesztett hírcsatornát látnak, amely kiemelten kezeli azokat a tartalmakat, amelyek a platformra vezették őket. A felhasználói elégedettség növelésével megtérül.

Bár a frissítések kis akadálynak bizonyulhatnak azoknál a vállalatoknál, amelyek nagymértékben támaszkodnak az organikus elérésre, sokféleképpen lehet személyre szabni tartalmi stratégiájukat. 

Jobban összpontosíthat a Facebook hirdetésekre, az organikus tartalmat az új rangsorolási rendszerhez igazíthatod, vagy ideális esetben mindkettőt megteheti.

Vissza

Kapcsolódó bejegyzések

Kreatív Inas. Az Ön szolgálatában
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.
+36/70-364-1441
info@kreativinas.hu

Marketing, szövegírás, weboldal készítés, grafikai kivitelezések, reklámanyagok készítése
Grafikai munkák, reklámanyagok
Szövegírás, marketing szövegírás, tartalommarketing
 
Kapcsolat

info@kreativinas.hu

Adószám: 56948086-1-27
Közösségi adószám: HU56948086

Székhely (Levelezési cím): 8089. Vértesacsa. Rákóczi Ferenc utca 25

CSAK LEVELEZÉS!
Kövess minket