ÉRDEKESSÉGEK, CIKKEK, TANÁCSOK

Mi ez és hogyan lehetne javítani? Instagram Trust Score

Mi ez és hogyan lehetne javítani? Instagram Trust Score
2021.02.23.

Az Instagramon végzett minden művelet hatással van az Instagram bizalmi pontszámára. Mely cselekedetek rontják a pontszámot, és melyek javítják?

Az elmúlt fél évben az Instagram nagyban visszaszorította a spam számlákat, a botokat és a valódi követőket. 

 

 

Miután közel 150 millió hamis profilt fedezett fel , az Instagram arra vállalkozott, hogy minden egyes állatorvost állítson a valódiságért. 

 

 

Komolyan gondolják az automatizált tevékenységek korlátozását és a hamis profilok csökkentését a platformon. 

 

instagram-tutorial

 

Proaktív lépések révén az Instagram olyan platform létrehozására törekszik, ahol csak a minőségi tartalom és az igazi elkötelezettség virágzik.

 

De hogyan?

 

Az Instagram figyelemmel kíséri az alkalmazáson belüli összes tevékenységét, a megjegyzésektől kezdve a közvetlen üzenetekig. Megfigyeléseik alapján megbízási pontszámot vagy Egészségügyi pontszámot rendelnek hozzá, amelyet csak ők ismernek. 

Folyamatosan változó algoritmusok és szigorú adatgyűjtés révén az Instagram szkenneli a profilokat, hogy megtalálják azokat, amelyek automatizálást alkalmaznak, hamis követői vannak, vagy spam tevékenységnek hódolnak. 

 

Az eredmény?

 

Ha tevékenységeid az Instagram „gyanús” kategóriájába tartoznak, a bizalmi pontszámod csökken. Ezt követően fiókodat ideiglenesen letilthatják, véglegesen letilthatják vagy árnyékban kitilthatják (csökkentett láthatósággal a „Felfedezés” és a követő hírcsatornákban). 

Vagy előfordulhat, hogy egyes funkciók hirtelen nem érhetők el.

 

Ha úgy érzed, hogy biztonságban vagy az Instagram haragja ellen, mivel nem használsz automatizálást, botokat, durva meglepetés érhet. Sajnos az Instagram algoritmusai néha öntudatlanul megbüntethetik a valódi felhasználókat. 

 

Sokkoló, igaz? Igen...Tudom. 

 

Az ártalmatlan cselekedetek, mint például ugyanazon hangulatjelek több megjegyzésben történő közzététele, bekerülhetnek az Instagram feketelistájára. 

A biztonság kedvéért meg kell tudni, hogy mely tevékenységek árthatnak és javíthatják a bizalmi pontszámokat. 

Pontosan ezzel fogok foglalkozni ebben a bejegyzésben. 

 

Érdemes elolvasnod!

Tevékenységek, amelyek károsíthatják az Instagram bizalmi pontszámát

 

instagram-hasznos

 

Mielőtt megbeszélném azokat a tevékenységeket, amelyeket kerülnöd kell az Instagramon, hadd mondjak el egy kicsit a magas bizalmi pontszám előnyeiről. 

 

Úgy tűnik, hogy az ellenőrzött fiókok vagy a magas megbízhatósági ponttal rendelkező profilok sok olyan tevékenységet megúszhatnak, amelyek más fiókok számára nem megengedettek. 

A bit.ly linket a bioszban és a túlzott közzétételt általában rosszallja az Instagram, de nem akkor, ha a Trust pontszámai szuper magasak. 

Ez nem azt jelenti, hogy vakon kell lemásolnia a sikeres Instagrammerek által használt stratégiákat. Ami nekik működik, az nem biztos, hogy neked sikert hoz. 

A kudarcbiztosabb stratégia az, hogy megismerkedjen olyan dolgokkal, amelyeket az Instagram nem hagy jóvá, és minden áron elkerülje azokat.

 

1. Hamis követőink vannak

 

Ha kísértésbe kerülsz, hogy hamis követőket vagy botokat vásárolj, hogy növeld követőid számát, készen kell állnod arra is, hogy az Instagram fekete listássá tegyen. 

Miután kiderült, hogy sok befolyásoló ilyen fekete kalapos taktikát alkalmaz a potenciális ügyfelek vonzására, az Instagram szigorította a hurkot a csaló „celeb felhasználók” körül.

Lehet, hogy nincs tudomásod erről, de a platform először csak követőid 10-15% -ának mutatja be bejegyzéseidet. Az Instagram botjai szorosan figyelik, hogy követőid hogyan viszonyulnak ezekhez a bejegyzésekhez. 

 

Ha követőid többsége nem lép kapcsolatba a tartalmaddal, az Instagram feltételezi, hogy hamisak. 

 

Ráadásul az Instagram olyan AI-alapú hamis követő detektorokkal állt elő, amelyekkel nem lehet manipulálni. Ha bekerül a radarjukra, akkor a Trust-pontszámod megverheti.

 

2. Spam tevékenység

 

Az automatizálás elleni küzdelem érdekében az Instagram elkezdte büntetni a felhasználókat az „embertelen” (automatizált) tevékenységekért.

 

Mint például?

 

  • Tetszik tetszik és kommentál 
  • Túl sok követési kérést küld vagy túl sok ember követését egyetlen munkamenetben
  • Véletlenszerű személyek megcímkézése olyan bejegyzésekben, amelyeknek semmi közük hozzájuk
  • Irreleváns és ismétlődő hashtagek használata
  • A nem követők bombázása személyes üzenetekkel

 

Ha ilyen bot-szerű viselkedést mutat, akkor az Instagram Trust Score-ja belelendül.

 

3. Részvétel

 

Az elkötelezettség egy olyan megállapodás, amelyben a résztvevők kölcsönösen úgy döntenek, hogy véleményezik egymás bejegyzéseit, hogy növeljék elkötelezettségüket. 

Elméletileg nincs semmi baj ezzel a stratégiával, kivéve, hogy az Instagram a kiszámítható mintákat és az ismétlődő tevékenységeket „botként” tekinti. Tehát, ha Te egy ilyen elkötelezettség részese vagy, akkor ez negatívan befolyásolhatja a bizalmi pontszámot.

 

Hogyan lehet javítani az Instagram bizalmi pontszámát

 

Úgy tűnik, hogy minden, amit az Instagramon csinálsz, fekete listássá tehet, de a platform rejtélyes módon működik. Szerencsére sok mindent megtehetsz, hogy a bizalmi pontszám egészséges maradjon. 

 

Vessünk egy pillantást rájuk.

 

1. Szabályozd Instagram közzététel gyakoriságát

 

A legjobb tanács, amit mindenkinek megadhatok, aki meg akarja védeni Instagram Trust Score-ját, az az, hogy kerülje a túlzott közzétételt a platformon. 

A bejegyzések legfeljebb napi kettőre korlátozhatók. Ha túlzottan posztolsz, az Instagram feltételezi, hogy az automatizálást használod a posztoláshoz, és megbüntethet ezért.

 

2. Korszerűsítsd a napi tevékenységeidet

 

Tudod, hogy az Instagram napi és óránkénti korlátokat állít be az egyes számlákra, a követők számától, a fiók életkorától és az elkötelezettség mértékétől függően? 

 

Fogadok, hogy nem tudtad. Ha hirtelen tömegesen követsz vagy követed nyomon a fiókokat, az Instagram gyanúsnak tartja. 

Ha rendszeresen eléred vagy túlléped a cselekvési korlátokat, előfordulhat, hogy megjelöl.

 

3. Növeld szervesen a követői számokat

 

Ha nagy szerepet játszol az Instagram-marketingben, vagy olyan befolyásoló ember vagy, aki a szájról-szájra marketingre támaszkodik, akkor nagy követői közösséggel kell rendelkezned a munka elvégzéséhez. 

Követők keresése a közösségi médiában azonban nem könnyű feladat. A verseny éles, a felhasználók ingatagok. De ez nem azt jelenti, hogy hamis követőket vagy botokat kellene vásárolni. Ehelyett használd ezeket a taktikákat a követők vonzására:

 

  • Tedd közzé az értékeidnek vagy a résnek megfelelő minőségi tartalmat. Az eredeti plakátok felcímkézésével felkeltheted híveid figyelmét, akik kísértésbe eshetnek, hogy foglalkozzanak a tartalmaiddal, és végül kövessenek téged.

 

  • A hozzáadott expozícióhoz használd a megfelelő hashtageket. Használhatsz eszközöket, hogy keress hashtageket. Számos hashtag generator létezik erre a megoldásra.

 

  • Tegyél közzé egyedi és vonzó tartalmat következetesen. Bár ennek a stratégiának időbe telik az eredmények elérése, ez a fiókod gyarapításának legorganikusabb módja.

 

  • Válts üzleti fiókra a közönségelemzések eléréséhez. Betekintést nyerhetsz a közönségedre, például azok tartalmi beállításaira és az aktív időkre. Ezután próbálj olyan tartalmat létrehozni vagy kurálni, amely vonzóvá teszi őket, és tegyed közzé, amikor a legaktívabbak a kiválasztott célcsoportjaid.

 

Az Instagram profik olyan trükkökre esküsznek, mint a „#like-for-like” és a „#follow-for-follow” (hasonló az eljegyzési hüvelyekhez), de nem ajánlom őket, mivel gyakran ideiglenes tilalomhoz vezetnek.

 

4. Hozzászólás természetesen

 

Ne ismételd meg ugyanazt a megjegyzést több bejegyzésnél, főleg ugyanazon felhasználó részéről. Amint azt korábban kifejtettük, az azonos emoji reakciókkal ellátott megjegyzések vonzhatják az Instagram büntetéseit. Célszerű éleslátó megjegyzéseket és válaszokat írni, hogy az Instagram-botok és a követői is boldogok maradjanak.

 

5. Használd okosan a címkéket és a hashtageket

 

hashtag-instagram

 

Ha csoportképeket teszel közzé, jelöld meg azokat az embereket, akik a képen vannak, vagy csak érintett márkákra vonatkoznak. Az Instagram nem arra ösztönzi a véletlenszerű embereket, hogy felhívják a figyelmüket. 

 

Hasonlóképpen, ne használd ugyanazokat a hashtageket minden hozzászólásában. Használj variációkat, lehetőleg mérsékelt versennyel, de jó elkötelezettséggel. 

Használhatsz a korábban említett hashtag-generátor eszközöket a hashtag-elemzésekhez. A hashtagjeidnek kontextusilag vagy helyileg relevánsnak kell lenniük a tartalmadhoz.

 

6. Ne spamelj beérkező leveleket

 

Több közvetlen üzenet küldése ugyanannak a felhasználónak, különösen, ha nem követnek téged, nagyon gyanúsnak tűnik. Az Instagram feltételezi, hogy üzleti vonatkozású, promóciós üzeneteket küldesz, és ehhez levonja a pontokat a bizalmi pontszámból. 

Ne üzenjen másoknak, hacsak nincs rá okod. Soha ne üzenj a nem követőknek, hacsak nem először üzennek neked, vagy ha valódi okod van arra, hogy először megkeresd őket. 

 

7. Tisztítsd meg a követési listákat

 

Távolítsa el azokat a követőket, akik nem foglalkoznak a tartalmaddal, és nem tesznek közzé semmit. Aktívan lépj kapcsolatba velük posztjaikon, hogy ösztönözzék őket a szívesség visszaszolgáltatására. Így az Instagram megérti, hogy valóban valódi követőid vannak.

Célszerű követni a Facebook-ismerőseidet, és arra ösztönözni őket, hogy kövessenek téged. Mivel a botok nem képesek utánozni ezt a viselkedést, így bizalmat szerezhet az Instagramról.  

 

Készen állsz az Instagram-fiók növekedésére?

 

Az egyik leggyorsabban növekvő platform a közösségi médiában, az Instagram a legtöbb tartalomalkotó, marketingszakember és márka célpontja. Ahhoz, hogy kihasználhasd a platform széles elérhetőségét és megértését, meg kell őrizned az egészséges bizalmi pontszámot, követve a fenti tippeket. 

Ez alapvető előfeltétele az Instagram-fiók bővítésének.

 

jo kreativinas bako krisztian

 

Vissza

Kapcsolódó bejegyzések

Kreatív Inas. Az Ön szolgálatában
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.
+36/70-364-1441
info@kreativinas.hu

Marketing, szövegírás, weboldal készítés, grafikai kivitelezések, reklámanyagok készítése
Grafikai munkák, reklámanyagok
Szövegírás, marketing szövegírás, tartalommarketing
 
Kapcsolat

info@kreativinas.hu

Adószám: 56948086-1-27
Közösségi adószám: HU56948086

Székhely (Levelezési cím): 8089. Vértesacsa. Rákóczi Ferenc utca 25

CSAK LEVELEZÉS!
Kövess minket