ÉRDEKESSÉGEK, CIKKEK, TANÁCSOK

Miért fontos a tartalommarketing? Ismerd meg a tartalommarketing fontosságát vállalkozásod számára

Miért fontos a tartalommarketing? Ismerd meg a tartalommarketing fontosságát vállalkozásod számára
2020.08.24.

Hallottál már a „tartalom király” kifejezésről? A tartalommarketing régen csak arra szolgált, hogy elkülönülj a versenytársaidtól, ez mára már szükségessé vált.

A tartalommarketing a legsikeresebb digitális marketingkampányok középpontjában helyezkedik el. Minden nagy és kis márka és a szolgáltatások mögött rengeteg értékes és releváns tartalom található, amelyek valóban kapcsolódnak a cég közönségéhez. 

De továbbra is kíváncsi vagy arra, hogy miért fontos a tartalommarketing? 

Annak érdekében, hogy jobban megértsük a tartalommarketing fontosságát, összeállítottuk azon legfontosabb előnyök listáját, amelyeket a tartalommarketing nyújthat kis-és nagyvállalkozásod számára: 

1. Javítsd a márka/szolgáltatás hírnevét a bizalom kiépítésével a tartalommarketing révén. 

Az egyik legnagyobb előnye, amely valóban megmutatja a tartalommarketing fontosságát, a nagy tartalom jó hírneve és az építő tulajdonságai. A mai elfoglalt digitális piacon alapvető fontosságú, hogy a vállalkozások megkapják a bizalmat az ügyfelekkel és vezetőkkel. A bizalom kiépítése segítheti vállalkozásod pozitív márkahírnevének kialakítását. 

Az egyedi tartalom létrehozása nagyszerű módja annak, hogy megismerd az ügyfeleket, miközben jó közösséget /vásárlói közösséget/ építesz. 

A nagyszerű tartalom segíthet abban, hogy bizalmat teremts az ügyfelekkel. Amikor a fogyasztók elolvassák a megírt tartalmadat, elkezdenek kialakítani véleményt a márkádról/szolgáltatásodról. Ha az általuk talált tartalom vonzó, oktató és értékes, akkor “sínen” vagyunk!  Minél több értéket tudsz adni tartalmadnak, annál könnyebb lesz bizalmat kiépíteni a célközönséggel. 

Ezenkívül, amikor az ügyfelek észreveszik, hogy következetesen publikálsz tartalmat platformokon keresztül, előfordulhat, hogy az iparág vezetőként látnak téged. A tartalom közzététele harmadik féltől származó publikációk útján, vagy a tartalom befolyásolóval történő megosztása szintén segíthet a bizalom további erősítésében a célpiacodon. 

2. A jó tartalom segít befolyásolni a konverziókat. 

Ha igazán kíváncsi vagy, miért fontos a tartalommarketing, akkor ne keresd tovább a konverziós statisztikákat. Íme néhány olyan statisztika, amely valóban beszél a tartalommarketing fontosságáról, amikor a webhely-konverziók javulnak: 

A tartalommarketing kb; Hatszor magasabb konverziós arányt biztosít, mint más digitális marketing módszerek. (ABG Essentials) 

Miután valaki elolvas egy blogot, Magyarországon az online fogyasztók 68% -a dönt úgy, hogy vásárol. A megkérdezett vállalatok 74% -a szerint a tartalommarketing mind mennyiségi, mind minőségi szempontból megnöveli a forgalmat. 

A megkérdezett vállalkozások 78% -a szerint a videó tartalom nagyszerű megtérülés és jelentősen növeli a konverziót. A marketingszakemberek képesek megduplázni az átlagos webhely-konverziós arányt (6–12%), részben tartalommarketing erőfeszítéseik miatt. 

A minőségi tartalom marketing jelentősen elősegítheti a webhely konverziós arányának javítását. 

A tartalommarketing elősegíti a konverziók javítását, mivel lehetővé teszi a kapcsolatfelvételt az ügyfelekkel. Nemcsak a bizalom és a kapcsolatok kiépítésén dolgozik, hanem ösztönzi a konverziókat azáltal, hogy a fogyasztóknak tájékoztatást ad a beszerzési döntés meghozatalához. 

A tartalom konverziókhoz történő optimalizálásához feltétlenül tartalmazzon egyértelmű cselekvésre ösztönzést. A CTA elmondja az olvasónak, hogy mit kell tennie a következőkben, és irányítja őket az átalakítási folyamat következő lépéséhez. Függetlenül attól, hogy az átalakítás azt jelenti, hogy vásárol, további információkat szerez, vagy felveszi a kapcsolatot az értékesítési csapattal, fontos, hogy az olvasó számára egyértelművé tegyük a tartalomban, hogy mit szeretnének csinálni. 

3. Az optimalizált tartalom elősegíti a SEO erőfeszítéseinek javítását. 

A tartalommarketing fontossága egyértelműbbé válik, amikor megvizsgáljuk azt a szerepet, amelyet a tartalom sugall az üzleti vállalkozás felépítésében és a keresőmotor-optimalizálás (SEO) fejlesztésében. A SEO fontos szerepet játszik vállalkozásod online láthatóságának javításában. Ha azonban javítani szeretnéd a SEO-t, akkor optimalizált tartalmat kell létrehoznod. 

A marketing szakemberek szerint a tartalom készítése a leghatékonyabb SEO technika.  

Valójában az üzleti webhelyek, amelyek következetes blogtartalmat tesznek közzé, átlagosan 434% -kal több oldalt mutatnak be a keresőmotorok, mint azok, amelyek egyáltalán nem tesznek közzé. Minél több tartalom van a webhelyen, annál több oldalt kell keresőmotornak indexelnie és megmutatnia a felhasználók számára a keresőmotor eredményeiben. 

Bár több oldal nem feltétlenül eredményez nagyobb forgalmat, ez lehetőséget ad a márkádnak arra, hogy több kulcsszót rangsoroljon. Például, ha a blogok létrehozása különböző témákról szól, amelyek relevánsak a célközönség számára, akkor nagyobb eséllyel rangsorolhatja azokat a kulcsszavakat, amelyeket ezek a célfelhasználók keresőmotorokban keresnek. 

Nem is említve, minél több tartalommal rendelkezel a webhelyeden, annál több okot ad a látogatóknak, hogy maradjanak. Ez magasabb helyszíni időt jelent, ami pozitív hatással lehet a keresőmotor optimalizálására is. A Google úgy látja, hogy a webhelyen töltött idő az egyik mutatója annak, hogy webhelye értékes tartalmat kínál. 

Szeretnél állandóan értékes tartalmat biztosítani webhelye látogatói számára?  Fontold meg blogírás-szolgáltatásainkat a tartalom marketing játékának fokozása érdekében.  

4. A nagyszerű tartalom létrehozása költséghatékony módszer új termékek, szolgáltatások bevezetésére. 

Azok számára, akik kíváncsiak, hogy miért fontos a tartalommarketing, érdemes megnézni, ahogyan a tartalom elősegítheti vállalkozásod számára az új ügyfelek megszerzését. Fontos azoknak a kisvállalkozásoknak, amelyek folyamatos forgalomra támaszkodnak a márkájuk növelése és az eladások növelése érdekében. A tartalommarketing nem csak nagyszerű, hanem megfizethető. 

Noha a tartalommarketing kb. 62% -kal kevesebb költséget jelent, mint a hagyományos marketing taktika, ellenben kb; mintegy háromszor annyi potenciális ügyfelet generál. A tartalommarketing megfizethetősége szükségessé teszi a taktikát a kisvállalkozások számára, akik költségvetésük maximalizálására törekszenek. 

Fontos megjegyezni, hogy a tartalommarketing időigényes, és erőfeszítései eredményeinek elérése is eltarthat egy ideig. Ez különösen igaz a SEO-ra. Minőségi tartalom létrehozásakor azonban egy kicsit messzebb lehet haladni. Valójában a Social Media a marketing szakemberek több mint 81% -a tapasztalta a megnövekedett forgalmat azáltal, hogy heti 6 órát fektetett szociális médiatartalmába. 

A tartalommarketing nemcsak megfizethető taktikát kínál, hanem olyan megtérülést biztosít, amelyet a vállalkozások egyszerűen nem hagyhatnak figyelmen kívül. 

A tartalommarketing fontossága könnyen belátható, ha figyelembe vesszük a befektetés megtérülését. Mivel a tartalom létrehozása meglehetősen megfizethető és rendkívül hatékony, sok kisvállalkozás idővel lenyűgöző ROI-t fog látni tartalommarketingjében. Tény, hogy egy költött Forintonként a tartalommarketing erőfeszítések háromszor annyit eredményeznek, mint a fizetett keresési hirdetések. 

A tartalom maximalizálásának kulcsa egy olyan tartalom marketing stratégia létrehozása, amely figyelembe veszi a célpiacot. Soha ne csak tartalmat hozz létre a tartalom létrehozása érdekében, csupán azért, hogy neked is legyen saját tartalmad. Ha meg akarod tartani pénzednek értékét, tartalmadnak stratégiailag fontosnak kell lennie a választott témákban, az előállított eszközfajtákban és a promóciós módszerekben. 

5. A tartalom lehetővé teszi a márkádnak/szolgáltatásodnak, hogy bemutassa vállalkozásodat. 

A fogyasztók azt szeretnék tudni, hogy olyan szakértőkkel állnak szemben, akik ismerik az iparág legfontosabb kérdéseit. Ez egy másik válasz arra, hogy miért fontos a tartalommarketing. A tartalommarketing lehetővé teszi a márkádnak, hogy megmutassa szakértelmét a területen, miközben értékes tudást nyújt, amely segíthet az olvasóknak képzettebb vásárlási döntéshozatalban. 

Minden alkalommal, amikor új blogbejegyzést, vagy más tartalmat teszel közzé, megmutatod az ügyfeleknek, hogy mennyit tudsz az iparról és az elöttük álló kihívásokról. Amikor eljön az ideje a vásárlásnak, a fogyasztók emlékezni fognak a márkanévre, amely a problémák, megoldások és egyéb lehetőségek jobb megértéséhez szükséges információkkal szolgált számukra. 

Tegyük fel, hogy a vásárlás olyan vállalkozástól származik, amely következetes tartalmat tesz közzé, amely oktatási és informatív, vagy amelynek nincs tartalma. A fogyasztó inkább abban a vállalkozásban vásárol, amely bizonyította tudását és szakértelmét. Ilyen módon nyugodtak, hogy az iparági szakértők vigyáznak rájuk, akik válaszolhatnak kérdéseikre és könnyen elháríthatnak minden problémát. 

6. Szeretne kapcsolatot létesíteni az ügyfelekkel? Tegyél közzé nagyszerű tartalmat. 

Továbbra is kíváncsi vagy, miért fontos a tartalommarketing? Fontold meg, milyen nagyszerű tartalommarketing segíthet az ügyfelekkel való kapcsolatépítésben. 

Korábban megvitattuk, hogy a tartalom szerves része a bizalomépítésnek és a pozitív márkahírnév kialakításának. Ez elősegítheti közönség növekedését és új ügyfelek elérését. 

De mi lesz azokkal, akik már vásároltak tőled?  

Az ismételt vásárlók sok kisvállalkozás kenyere és vaja. Valójában a kkv-k 61% -a mondja, hogy bevételük fele ismétlődő ügyfelekből származik. Nyilvánvaló, hogy a hűséges ügyfelek nem más, mint előnye üzleti vállalkozásodnak. Ha az ismételt értékesítés a vállalat bevételének jelentős részét teszi ki, akkor meg kell találnia azokat a módszereket, amelyekkel megerősítheti kapcsolatait a jelenlegi ügyfelekkel. 

Itt jön be a tartalommarketing. A nagyszerű tartalom szolgáltatása nem áll le, miután az ügyfél vásárlóvá válik. Az ügyfelek számára értéket biztosító tartalom növeli a márka hűségét azáltal, hogy megerősíti az ügyfelekkel fennálló kapcsolatod. Ez ösztönözheti az ismételt értékesítést, és elősegítheti az erős márkaépítés felállítását. 

Az ügyfelek nemcsak pozitívabbnak érzik magukat az egyedi tartalommal rendelkező vállalkozás iránt, hanem közelebb is érzik magukat a márkához/szolgáltatáshoz. 

Tehát milyen típusú tartalom a legjobb a márkakapcsolatok kiépítéséhez?  

Az olyan eszközök, mint például a videofelvételek és az egyéb típusú informatív vizuális tartalom segíthet ügyfeleidnek minél többet kihozni a termékekből vagy szolgáltatásokból. Minél több értéket kapnak, annál valószínűbb, hogy visszatérnek. 

A márka útmutatók és összehasonlítások a tartalom újabb nagyszerű példája, amely nagyobb értéket jelenthet az ügyfelek számára. Azáltal, hogy segíti az ügyfeleket okosabb vásárlási döntések meghozatalában, azon dolgozik, hogy további bizalmat építsen ki és ösztönözze az ismételt eladásokat. 

7. Az ügyfelek és az ügyfelek nagyszerű tartalmat akarnak! 

Miért fontos a tartalommarketing?  

Nos, az ügyfelek és az ügyfelek kiváló tartalmat akarnak olvasni. Valójában annak az időnek a 20% -át, amelyet az internetezők online töltenek, csak a tartalom olvasására fordítják. És ha azt gondolod, hogy az emberek nem akarnak időt tölteni a termékek tartalmának olvasására, akkor tévedsz és gondold újra. Az emberek 68% -a szeretne időt tölteni az érdekesnek talált márkákról való olvasással. Ezenkívül az internethasználók 80% -a szeretné megismerni a vállalatokat az általuk nyújtott egyedi tartalom révén. 

Nem csak a fogyasztók kedvelik a tartalmat, hanem a márkádhoz hasonló márkák kiváló tartalmát akarják olvasni! 

Akkor miért nem adod meg az embereknek azt, amit akarnak?  

Ha azt akarod, hogy a tartalommarketing hatékony legyen, akkor ne hagyd figyelmen kívül a közönségtől gyűjtött adatokat. Gyűjts adatokat az ügyfelek számára a keresési térképekből, a felhasználói visszajelzésekből, a hiúságmérési mutatókból és az ügyfél személyiségeiből. Ezek az információk nélkülözhetetlenek a tartalom megtervezéséhez. Készíts egyedi tartalmat, amely a célközönséghez szól, és valamilyen értéket képvisel. Legyen szórakoztató vagy oktató, használd a tartalmat, mint lehetőséget arra, hogy megmutasd a fogyasztóknak, hogy mi a márkája. 

A hatékony tartalom létrehozásának kulcsa, amely segíti a kapcsolatot a lelkes közönséggel, azokra a témákra összpontosít, amelyek relevánsak az igényeik, érdekeik és kihívásaik szempontjából. És ne felejts el megmutatni egy kis személyiséget, hogy segítsen a fogyasztóknak megismerni a márkád és azt, ami megkülönbözteti a többi piacon található terméktől. 

8. A tartalommarketing segít megkülönböztetni magát a versenytársaktól. 

A forgalmas digitális piacon alapvető fontosságú, hogy kisvállalkozása megkülönböztesse magát a versenytársaktól. Ez a tartalommarketing fontossága. A tartalommarketing olyan hatékony módszer, amellyel a kisvállalkozások dolgozhatnak, hogy elkülönüljenek az iparág többi szereplőjétől, és megmutassák, mi teszi különlegessé vállalkozásukat. 

Azok a témák, amelyek körül tartalmat hoznak létre, és az általad nyújtott tartalom értéke jelentheti a különbséget az között, hogy a fogyasztó a termékedet/szolgáltatásodat választja-e a versenytárséval szemben. Például, ha egy vevő kutatásokat végez kihívásaival és egyes termékekkel, amelyek segítenek ezeknek a kihívásoknak a megoldásában, akkor inkább hajlamosak lesznek együttműködni azzal a vállalkozással, amely hasznos információkat adott nekik. 

Ha ez nem elég ahhoz, hogy megmutassa, miért fontos a tartalommarketing, akkor fontold meg a tartalom szerepét a márka személyiségének és hangjának fejlesztésében. 

A márkád személyisége komoly és profi? Szórakozás vagy oktatás? Talán mindkettő keveréke? 

A márka ábrázolásának meghatározása és a márkajelzés fejlesztése segíthet a vállalkozásodnak az egyedi tartalom létrehozásában. Ez a márka személyiség segíthet kapcsolatba lépni a célvásárlókkal, és megmutathatja nekik, mi teszi különösebbé vállalkozásodat. Az egyik legjobb módszer ennek a személyiségnek a bemutatására a létrehozott marketing tartalom. 

9. A tartalom fontos a marketingcsatorna minden egyes lépése során. 

Most gondolkodjunk el a tartalommarketing fontosságán. A marketingcsatorna három fő területe van, amelyekre gondolnod kell a digitális marketingkampányok kidolgozása közben. És a tartalommarketing szerepet játszik a csatorna minden szakaszában. 

Csatorna teteje (TOFU): A csatorna tetején leendő vásárlóid csak most kezdik felismerni problémáikat. Azt is kezdik tudatosítani, hogy rendelkezésre állnak megoldások. Ebben a szakaszban a tartalom elősegítheti őket, és megszerezheti azokat az információkat, amelyekre szükségük van annak eldöntéséhez, hogy milyen típusú megoldás segíthet. 

A tölcsér közepén (MOFU): A tölcsér közepén a vezetők kiértékelik a termékek vagy megoldások lehetőségeit. A tölcsér ezen szakaszában található tartalom célja a vezetők oktatása, hogy mi a különféle lehetőségük, hogy elkezdhessék szűkíteni választásaikat, és közelebb kerüljenek a végső vásárlási döntéshez. 

A tölcsér alja (BOFU): Ha a vezetékek elérték a tölcsér alját, ez azt jelenti, hogy készen állnak az átalakításra. Ebben a szakaszban a tartalom célja, hogy végső soron ösztönözze a vevőt, és felhatalmazza őket a tájékozott vásárlási döntés meghozatalára. 

A tartalommarketing létrehozásakor, hogy az egyes szakaszokban elérd a potenciális ügyfeleket, ügyelj arra, hogy az egyes ügyfeleknek mi a vásárlóik ezen a pontján szükséges lépései. A tölcsér tetején lévő kilátásoknak általánosabb információkra van szükségük, amely segít jobban megérteni kihívásaikat és a lehetséges megoldásokat. A tölcsér közepére eljutó vezetőknek részletesebb információra van szükségük, amely arra ösztönzi őket, hogy értékeljék lehetőségeiket. Míg a tölcsér alján található vezetőknek tartalomra van szükségük az egyedi termékkel vagy megoldással kapcsolatos konkrét információkkal, hogy segítsen nekik a helyes vásárlási döntés meghozatalában. 

10. A tartalom szinte minden más digitális marketingstratégiát támogat. 

A tartalommarketing másik jelentősége az, hogy a következetes, minőségi tartalom elősegíti a digitális marketingstratégia minden más részét.  A legtöbb vállalkozásnak egynél több eszköze van a digitális marketing eszköztárában. Az e-mailes marketingtől a közösségi médiáktól a PPC hirdetésekig sokféle taktika létezik, amelyekkel ideális közönséget vonzhat és vonz. 

Szeretnéd tudni, hogy ezekben a stratégiákban mi a közös? 

A nagyszerű tartalom! 

A vállalkozásodnak el kell készítenie magával ragadó, kiváló minőségű tartalmat a digitális marketing kampányaid során alkalmazott taktika részeként. Tegyük fel például, hogy e-mail marketing kampányt indítottál el. Olyan e-mail tartalmat kell kidolgoznod, amely vonzó és ösztönzi az olvasókat a következő lépés megtételére. Használhatsz olyan tartalmi elemeket is, amelyeket már létrehoztál, hogy segítsen elősegíteni ezeket az ügyleteket, például egy blog, amely megadja számukra a csatornán keresztüli áthelyezéshez szükséges információkat. 

Többé nem kell feltenni a kérdést, hogy miért fontos a tartalommarketing, mivel a tartalommarketing integrálódik a digitális marketingstratégia minden más területébe. Ez is a ragasztó, amely összetartja a kampányaidat, és ami végső soron elősegíti azok sikerességét. Nagyszerű tartalom nélkül csupán ötletekre van szükséged. És az ötletek, bármennyire is nagyszerűek, ne konvertálják magukat! 

Következtetés 

A fent leírt összes előny mellett könnyű belátni, miért fontos a tartalommarketing minden méretű vállalkozás számára. A tartalommarketing nemcsak segíti a láthatóság növelését, hanem az is, hogy szorosabb kapcsolatokat alakítson ki az ügyfelekkel. 

Ha valóban szeretnéd látni a tartalommarketing fontosságát a cselekvés során, itt az ideje az induláshoz. Dolgozz ki egy olyan tartalommarketing stratégiát, amelynek alapja a célvevő. Ezután elindíthatod az értékes tartalom létrehozását, amely elősegíti a konverziók előmozdítását és az ügyfelek megtartásának javítását. 

Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy a tartalommarketing-ügynökségekkel való partnerség hogyan segíthet a forgalom növelésében és a konverziók számának növelésében, akkor további információkért nézd meg a Tartalommarketing-szolgáltatások oldalunkat. Elég hallottál már és kész vagy az induláshoz? Vedd fel a kapcsolatot csapatunkkal, hogy megvitassuk a tartalom marketing tervedet. 

Klikk ide>>>>>

Vissza
Kreatív Inas. Az Ön szolgálatában
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.
+36/70-364-1441
info@kreativinas.hu

Grafikai kivitelezések, reklámanyagok készítése
Grafikai munkák, reklámanyagok
Szövegírás, marketing szövegírás, tartalommarketing
 
Kapcsolat

Székhely (Levelezési cím): 1112. Budapest. Menyecske utca 25

Kövess minket