ÉRDEKESSÉGEK, CIKKEK, TANÁCSOK

Nehéz időkben is foglalkoznunk kell a jövővel!

Nehéz időkben is foglalkoznunk kell a jövővel!
2020.03.15.

Sajnos olyan időszakot élünk, amikor mindenkinek a legjobb, ha otthon marad! De mit tudunk tenni ilyenkor a vállalkozásunkért?

Hogyan erősítsd vállalkozásod a járvány idején?

...Sajnos a Korona vírus terjedése is egy ilyen időszak!

Sok partnerünknél fordult már elő, hogy bizonyos időszakban lecsökken a kereslet a szolgáltatásunk, vagy a termékük iránt. Nem kell magunkban keresnünk a hibát!

Pl; mert valami hiba történt, esetleg rossz a termék vagy a szolgáltatás, egyszerűen most egy ilyen nehéz időszak van.

Jelen cikkem írásakor a Korona vírus.

 

Milyen megoldás lehet, hogy ebben a nehéz időszakban amikor csökken a kereslet és ezzel párhuzamosan a bevételed, erősítsd vállalkozásod?

Több lehetőség áll rendelkezésedre!

Csökken a bevétel?

A fő probléma természetesen jelen esetben az, hogy egy alattomos vírus ütötte fel fejét a világban.

Ebben a "szezonban" erősen lecsökken a kereslet. Ilyenkor igen nehéz eladásokat generálni még akkor is, ha kinyitod a pénztárcádat és beleteszel mindenedet az online marketingre szánt büdzsébe.

A probléma nem azzal van, hogy nem látják a hirdetéseidet, vagy rosszak a kampányaid, hanem azzal, hogy adott időszakban nincs a termékedre,  szolgáltatásodra kereslet, ráadásul egy ilyen rendkívüli élethelyzetben, amikor még az utcára is sem mernek kimenni az emberek.

De az internetforgalom bizony megtöbbszöröződött!

Hiszen eme rendkívüli helyzetben (sajnos) az emberek, vásárlóid, partnereid arra szánják idejüket, hogy informálódjanak, böngésszék a netet, hiszen erre egy normális élethelyzetben nem sok idejük van!

Mi a megoldás jelenleg a holtszezon idején?

Mint általában, több megoldás is létezik, neked kell kiválasztani, hogy a vállalkozásod esetében melyik lesz az, ami igazán megfelelő.

Egy biztos!

Nem jó megközelítés, hogy erőszakkal "tukmáld” a termékedet, vagy szolgáltatásodat!

Télen, a mínusz 25 fokban sem akar senki rózsatöveket vásárolni.

Mást kell kitalálnod.

Eladás helyett erősítsd a brand-et, megjelenésedet az online felületeken!

Ahelyett, hogy eladni próbálnál ebben a helyzetben, inkább tedd ismertté vállalkozásodat, cégedet, termékedet, szolgáltatásodat.

Hiszen szinte mindenki otthon van (sajnos) és a netet böngészi!

Erre tökéletesen alkalmas a SIKER csomag célú kampány a Kreatív Inas jóvoltából! Ezzel a stratégiával megismerteted a célpiacoddal a vállalkozásodat, cégedet.  Ezzel jelentősen növelni tudod a követőbázisodat, akiknek amikor véget ér a Korona vírus terjedésének időszaka, el tudod adni termékedet, szolgáltatásodat. Ezekben a nehéz időkben nagyon jó megoldás, ha eladás központú stratégiádról átváltasz ismertség növelő kampányokra.  Természetesen azért az élet nem állt meg, ezért az eladás sem kizárt.

Adj értéket a SIKER csomag által nyújtotta lehetőségekkel!

A SIKER csomag marketing alapja egy értékes, a "csapból is te folysz" stratégia!

Egyszerre ad értéket és közvetíti a felhasználók számára, hogy jelen vagy a területen.

Erre a speciálisan összerakott marketingcsomagra nem csak jelen nehéz időkben van szükség, hanem folyamatosan az év során.

Viszont tény, hogy nagyobb versenyelőnyre teszel szert, akár hónapokkal is megelőzheted versenytársaidat.

Természetesen lehetnek más megoldások is a járvány elvonulásának megvárása idejére, teljesen attól függ, hogy mivel foglalkozol. Ha úgy döntesz, hogy inkább lehúzod a rolót, amikor csökken a kereslet és elutazol valami szép helyre, az sem egy elvetendő lehetőség.

Bár valamit tudnod kell!

Amikor vége lesz a járványnak (márpedig a magyar orvosokra és kutatókra számítani lehet), ismét be kell indulnod nagy erőkkel, de egyre figyelj!

Több ezer cég fog egyszerre komoly összegeket beleverni a marketingbe, ezért amennyiben jelen szomorú és elkeserítő helyzetben nem lépsz, utána már csak együtt lépsz!

Végezetül...

Az "uborkaszezon" akkor válik veszélyessé egy vállalkozásnál, ha nem a körülményeknek megfelelően van meghatározva a vállalkozás stratégiája ebben az időszakban. Erőltetni az eladást egy olyan piacon, ahol a vállalkozásodon kívülálló okok miatt nincs kereslet az adott szolgáltatásra vagy termékre, általában korai agyvérzéshez vezet.

Remélem, ezzel a bejegyzéssel sikerül átvészelni a jelenlegi nehéz időszakot és értékessé tenni!

Nincsen itt a világvége! (Persze mi itt a Kreatív Inasnál tudjuk, mikor jön el, de ezért nyomnod kell egy tetszik gombot a Facebook oldalunkon, hogy értesülj a NAGY eseményről! Klikkel ide>>>>>

A fent leírt marketing csomagunkat ide kattintva éred el>>>>>

Vissza
Kreatív Inas. Az Ön szolgálatában
Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.
+36/70-364-1441
info@kreativinas.hu

Grafikai kivitelezések, reklámanyagok készítése
Grafikai munkák, reklámanyagok
Szövegírás, marketing szövegírás, tartalommarketing
 
Kapcsolat

Székhely (Levelezési cím): 1112. Budapest. Menyecske utca 25

Kövess minket